Emaitzak: 6
2004 | ||
Hori horrela izanda, sarrcra honen helburu orokorra ZTGk dakarrcn zientziaren etateknologiaren irudiaren berri cmatea izango da, orain arte aintzat hartu ez diren eta jadaaipatu ditugun arazocn multzo bcrriarcn zilegitasuna aldarrikatzcarckin batera, Laneanzehar, zientzia eta tcknologia soziaiki eratutako crrealitateak direla crakutsi oslcan, zuzenzuz.encan zienlzia teknologiaren erregulazioaren (kontrol publikoaren) arazoari heldukodiogu (5 atala), Ezagutza eredu klasikoa ezbaian jarriz (3 atala) eta tcknologiaren iruditradizionalak hankaz gora ipiniz (4 atala), soziaiki eraikiak diren zerok sozialki erregulatu (kontrolatu) behar direla argudiatuko dugu. Hala cta guztiz. crc, lchenik eta behin, ZTGikasketen aitzindarien berri | emanez ekingo diogu lanari (2 atala). Bukatzeko, ondorioeihelduko diegu (6 atala). | |
2011 | ||
Hori esanda, Bixente Huiziren biloba den Janire Huizi jende artetik atera, oholtza gainera igo, eta musu bat eman zion Pako Arnaizi.Migel Angel Perez LasaJaialdiko sari nagusia eskuratzea egokitu zitzaion futbol epaileari, eta prestatuta ekarri zuen mintzalditxoa. Antolatzaileei eskerrak | emanez ekin zion; Andoaingo kirolari gazte eta ez hain gazteen eguneroko ahalegina aitortzeaz batera, jaialdiak horiek denak bistan jartzen dituela azpimarratu zuen. Jasotako aipamena gurasoei eskaini zien. | |
2013 | ||
Merezi zuen! Testua eta argazkia: Gazte LokalaEgunak joan egunak etorri, ikasturteari hasiera | emanez ekin genion urtemugaren lehenengo egunean 17.00etatik aurrera fanzine eta komiki erakusketa eginez “Hartu nahi duzuna” izeneko merkatutxoarekin batera. Asteak aurrera egin ahala, asteazkenean gure egitarauak bat egin zuen Grebalariak aske! | |
2016 | ||
Epe laburrean 50 urteurrena ospatzekotan dira. Aurrekoek bezalaxe, tabernan pintxoak eskaintzearekin batera, eguneko nahiz asteburuko menuak | emanez ekin zion euren bideari senar emazteak Gran Solen. Azken urteotan, ordea, bira egin eta miniaturazko sukaldaritzara lerratu dira, “tabernaz gain, lehen jangela genuen lekuan Gastrotokia zabaldu dugu eta pintxoen dastaketa menua eskaintzen dugu bertan. | |
2018 | ||
“Euskaldunen eta bereziki gipuzkoarren kontzientzia piztu nahi izan zuen nortasunaren, tradizioen, hizkuntzaren, kulturaren arloetan. Artean, euskaldunak kontzientzia handirik gabe bizi izan ginela uste zuen Larramendik”.Zergatik Larramendi, eta ez Garagorri. Larramendiren biografiari buruzko datuak | emanez ekin zion hitzaldiari. Manuel Garagorri Larramendi Leizotz auzoko Garagorri baserrian jaio zen 1690an. | |
2021 | ||
25). Bourdieuren oinarrizko kontzeptuak baliatuko ditugu euskal literatura itzuliari erreparatzeko; hortaz, horiei buruzko zenbait jakingarriren berri | emanez ekingo diogu hurrengo atalari. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 6 (0,04) |
Lehen forma
emanez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
aiurri.eus | 3 (0,02) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eman ekin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |