2006
|
|
iaz beste hiru brontzezko domina lortu zituen amniozentesiari, energia geotermikoari eta consumaseguridad.com infografia multzoa. Aintzatespen horiek bat egiten dute SNDk azken urteotan kontsumitzailearen egunkariari
|
emandako
sarien zerrenda luzearekin. Iaz, kontsumitzaileen egunkariak brontzezko hiru domina lortu zituen lehiaketa berean SND kazetaritza diseinuaren arloko erakunde ospetsuena da, bai prentsan bai Interneten, eta 25 urtetik gorako esperientzia du.
|
2008
|
|
CONSUMER eroski k jaso du saririk, ingurumenaren aldeko eguneroko ekarpenagatik, eta ez informazio zehatzagatik. CONSUMER eroski ren Ingurumen Kanalak jaso duen saria da bere lanaren ondorioz komunikabide bati
|
emandako
sari bakarra. Beste saritu batzuk izan dira La 2 de TVEko “El Escarabajo Verde” saioan emandako “Oceananos vacíos” telebistako erreportaia; Javier Gregori kazetaria, “Groenlandia, el último paraíso helado” irrati erreportajeagatik; SER ko “Punto de Fuga” saioan emandako “El piel de Doñana” argazki erreportajea, Héctor aldizkarian argitaratua, eta Sari bakoitzak 3.000 euro eta estatuatxo bat ditu.
|
2013
|
|
Jarduera horien artean, nabarmentzekoak dira «orga osasungarria», haurtzaroan elikadura orekatua zabaltzeko kanpainak, osasun kardiobaskularraren eta hezur osasunaren aldeko kanpainak, nutrizio aholkularitza zerbitzua eta nutrizio eskola, EROSKIren saltokietan zein online kanaletan funtzionatzen duena. ...Carolina Najarren arabera, «Programa honek Dieta Mediterranearra Fundazioa, Dietista eta Nutrizionisten Espainiako Elkartea (AEDN), Osteoporosiaren eta Hezurretako Gaixotasun Metabolikoen aurkako Espainiako Fundazioa (FHOEMO), Hiperkolesterolemia Familiarraren Fundazioa (DANONE) eta Espainiako Marka Zeliakoen Elkartea bezalako erakunde erreferenteek laguntzen dute». Espainiako Nutrizio Akademiak
|
emandako
sariak EROSKIk bere markako produktuetan egindako egokitzapenean egindako ahalegina ere aitortzen du, kontsumitzaileen nutrizio profil partikularrei erantzuteko glutenik gabeko, azukrerik gabeko, koipe gutxiko edo gatz gutxiko gamekin, neurri handi batean EROSKI Sannia markaren arabera multzokatuta, nutrizioaren ikuspegitik hobetuta dauden produktuak biltzen baititu, mendebaldeko azukre desorekak... Aurtengo lehen hiru hilabeteetan, 450.000 kontsumitzailek baino gehiagok hartu dute parte gaur saritu den programa honetan, eta EROSKIk urte bukaera arte 1.800.000 kontsumitzailek baino gehiagok parte hartzea espero du.
|
2019
|
|
Jokoaren marjina —jokatutako zenbatekoen eta
|
emandako
sarien arteko aldea— da negozio honen irabaziak aztertzeko adierazlerik nabarmenena. Joko tradizionalen (ostalaritza makinak, bingoak eta kasinoak) hamarkada bateko (2007tik 2017ra) zifrak aztertuko ditugu, baita apustu etxeen eta online jokoen datuak ere, baimena eman zenetik (2008an eta 2012an, hurrenez hurren).
|
2021
|
|
Irudia: Monstera gKontsumo Saila, EROSKI Fundazioaren Elikadura Saila, ikasgeletako dibulgazio eredu bat da, eta, horren bidez, 12 urtetik beheitiko milioi bat eta erdi igaro dira, Espainiako Osasun Ministerioak
|
emandako
sariak direla eta. 2012an sortu zen ekimena, “Hazteko energia” trebakuntza programaren barruko proiektu pilotu bat jarri baitzen martxan.
|
|
PAOS kodeak sustapenei buruzko atal hau laburtzen du, testu honekin: “sariak argi eta garbi adierazi behar dira; sarituak izateko “aukerei” buruz ez da akatsik sortu behar, eta
|
emandako
sariak egokiak izan behar dira publikoarentzat”. Berriro ere, badirudi hori ez dela betetzen.
|
2023
|
|
Horregatik, aurten Sari Nagusia eta bigarren eta hirugarren sariak bakarrik ordaindu dituzte, gainerakoek ez baitute salbuetsitako atalasea gainditzen. Hala, Borja Muñizek gogorarazi duenez, «Loterías y Apuestas del Estado erakundeak
|
emandako
sarien ia% 60k ez du zergarik izango». Irudia:
|