Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2000
‎Beste askotan, ordea, hiru egunetan eta enkarguz kolaboratzaileak idatzi behar izan duen azalpen laburra eskaintzen da. Non daude ofizioz literaturaren azterketa egunez egun egin behar dutenak. Zer irakasten da unibertsitateetan, eta nola?
2002
‎Eta samur jokatu duk, baina gogor, gogor baina samur. Eta egunez egun egin duk borroka, jakinik egunerokotasuna dela, hain zuzen ere, amodioaren etsairik handiena. Baina, era berean, hire ekarpena funtsezkoa izan daitekek, Sararen errehabilitazio programari dagokionez, harekiko harremanetan asmatzen baduk:
2004
‎Ez dugu nahi unibertsitate hau probintzia bateko unibertsitate gisa jasotzea heltzear den Europako Unibertsitate Esparru Bateratuan. Unibertsitate hau, euskal lurraldeetan diren beste unibertsi tateekin batera, lehia jatorrean, sare eraginkor batean uztarturik Euskal Herriaren goi mailako unibertsitate sistema modura kokatzea nahi dugu, kalitatezko hezkuntza, ikerkuntza eta zerbitzuak emateko, Euskal Herriaren barnera zein kanpora eman eta zabal egiteko, publikotik publikora autonomiaz bideratuta egonik, unibertsitatea egunez egun egiten dugun guztion esku hartzeaz kudeatua izanik, eleaniztasunaren barruan euskara ezinbesteko ardatz hartuko duena, inguruko gizartean uztartua eta arlo askotan horren erreferente izango dena. Esandakoari beste hainbat gehitu dakioke baina bat bera ere ez kendu.
2005
‎Honengatik guztiagatik, ipuingintza modernoak arrakasta gehiago edo gutxiagorekin egunez egun egiten du aurrera, eta hori da oraingoz esan daitekeena. Emaitzak hurrengo urteetan aztertu ahal izango dira.
2009
‎Udalari, elkarteari, Aldundiari eta Eusko Jaurlaritzari eskerrak eman beharrean gaude. Hamabosgarrenik antolatu dugu, hau da, hamabost urte igaro dira, eta egunez egun egindako lan guztia dago hemen. Hazleak badaude.
2010
‎Sagarren ideia, esaterako, bidean atera zen. Bagoaz bidea egiten, hots, gidoia egunez egun egiten da. Argi genuen erabili nahi genuen tonua:
2013
‎Gustura nabilen zerbaitetan lan egitea izango litzateke nire helburua. Eta ahal bada, nagusirik izan gabe.Youtuben ere aurki dezakegu zure berri, kontaiguzu... Duela gutxi #OTRAVENADA izeneko kanal bat egin nuen egunez egun egiten ditudan erokerietako batzuen bideoak igotzeko. Bizitza laburra da eta askotan damutzen gara gure bizitzako momenturen batean erabakiak hartzeko edota zerbait egiteko ausardiarik ez izateagatik.
2018
‎Gai izan da hiru egunez bakar bat ere ez hartzeko, egunean behin pilula bat hartzeko plantak egin arren, berezkotasunez. Bestalde, sentitu du bide onetik doala, egokiagoa dela egunez egun egin beharrean, bideoak gaika hautatu eta aztertzea. Orain, lehen egun haietako egunerokotasunari helduko dio.
2019
‎Proba kuttunen bat ba al duzu. Ez nau asko arduratzen horrek. Lasterketa guztiak dira politak, eta ez dut uste hau edo beste aukeratzeko erabakimena daukadanik… 3 urte daramatzat kolpea hemen, kolpea han, egun batean ondo, hurrengoan gaizki… nahiago dut bidea egunez egun egin. Gainera, nik Vuelta korritu nahi dudala esan dezaket, baina gero, agian, arrazoi bategatik edo besteagatik, zortzi taldekide ni baino sasoi puntu hobean daude, eta haiek korritzea merezi dute, nik baino gehiago.
2020
‎Txapel bakoitza baino, final egun haietako bakoitza da desberdina dena. Irudiak, datak, datuak… Txapelak, Nafarroakoan bederen, egunez egun egiten duzuna egiten jarraitzeko baimena dira. Badaude txapeldun atera nintzeneko bizpahiru aldi oroitu ere ez ditudanak egiten.
‎«Europa guztia berandu iritsi zen, baina Espainia lehenago aritu zen». Osasunaren Mundu Erakundearekin egunez egun egindako lanaren berri ere eman zuen: «Espainia, hasiera hasieratik, koordinatuta aritu da OMErekin eta Europako Batasunarekin».
2022
‎Dantza kulturak hausnarketa eta lanketa behar ditu, gurean behintzat, berriz ikaragarri bihurtzeko, berriz lanabes askatzaile eta eraldatzailea izateko. Hori egunez egun egin beharra dago proposamen interesgarriak antolatuz, baita dantzalekura hurbilduz, egoa erantzi eta dantzatzen hasiz.
‎Nahi, nahi, ez, baina ederki konturatu naun ezinbestekoa dela gauza horietan denbora ematea, aurrera egiteko. Hemen ez zegon ezer antolatuta, egunez egun egin beharra zegon. Ondo segi,
‎Hori gertatu da txertoen garapenarekin: faseak gainjarri dira, agentzia arautzaileek egunez egun egiten zutelako saiakuntza klinikoen garapenaren jarraipena.
2023
‎Metodo hau aplikatzen badiogu azken hiru edo lau mendeetako zientziaren analisiari, aitortu beharra daukagu" Egia" izen ederra zientzia hori baino infinituki altuagoa dela. Egia edukitzeko irrikak ezin ditu jakintsuak bultzatu, beren bizitza guzian, egunez egun egiten duten esfortzuan;. zeren ez baitituzte ezagutzak baizik lortzen eta ezagutzak berak ez eiki dira berez irrikaren objektua izan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia