Emaitzak: 7
2012 | ||
Haurrek aisialdiko eskaintza gehiena edo hedabideen eragina, ez al dute erdaraz jasotzen? Haurrek gaur | egun dituzten ereduak euskaldunak al dira. Euskal Herrian lan egiteko, euskara ez da beharrezkoa. | |
2015 | ||
" Elikagai bankuek adibidez oso lan ona egiten dute, baina horrek ezin du izan eredua, asistentzian oinarritutako ereduaren gainetik egon behar dute erakundeek eta herritar gisa guk ere beste zerbaiten bila jo behar dugu, ezin dugu utzi erakundeen esku solidaritatearen garapen guztia". Miguel Laparrak gehitu du Nafarroan | egun duten eredua obsesionatuta dagoela herritarren kontrolarekin, dirua jasotzen dutenak baldintzak zorrotz betetzen dituztela egiaztatzeko asmoz. " Kontua da, ekintzak horretara daudela zuzenduta eta ahalegin gutxi egiten dela prestazio ekonomikoaz gain gizarteratze prozesu bat eskaintzeko, pertsona horrek lana lortu ahal izateko, formazioa gaurkotzeko, bizi baldintzak hobetzeko…". | |
egiturari buruz gaur | egun dugun eredua nola osatu den ikasi duzu, elementu | |
2016 | ||
Unitate didaktiko honetan, hainbat ikertzaileren lanei esker, materiaren egiturari buruz gaur | egun dugun eredua nola osatu den ikasi duzu, elementu kimikoen konbinazioetatik sor daitezkeen hainbat substantzia konposatu ezagutu dituzu eta baita horiek izendatzeko formulazio edota izendapen kimikoaren oinarrizko arauak erabiltzen ere. Bestalde, teoria atomiko molekularra materiaren aldaketa kimikoak nola gertatzen diren azaltzeko zein baliagarria den ikusi duzu, eta baita ere nola azaltzen dituen erreakzio kimikoetako masaren kontserbazioa eta elementu kimikoen arteko proportzioak. | |
2017 | ||
Hain zuzen, hainbat ikertzaileren lanei esker aurkitutako kimikaren lehen kontzeptuak ikusi genituen. Ikasi genuen, batetik, nola osatu den materiaren egiturari buruz gaur | egun dugun eredua. Ikasi genuen, bestetik, nola identifikatu, formulatu eta izendatu substantzia konposatu oinarrizkoenak. | |
2019 | ||
Modelo bat garatu dezakezu, non kanpotarrentzat eta zarauztarrentzat, bientzat izango den onuragarria. Gaur | egun dugun eredua kanpotik datorrenari begira bakarrik dago, eta guretzat horiek ere garrantzitsuak izan arren, uste dugu zarauztarrok ere garrantzitsuak garela. | |
2022 | ||
EITBk atzo egin zuen administrazio kontseilua, eta, Maddalen Arzallusen bertsoen auzia lantzearekin batera, hedabidearen euskarazko eduki eskaintzaz eta 2023ko aurrekontuez ere aritu ziren. BERRIAk jakin duenez, EITBko zuzendari nagusi Andoni Aldekoak komunikabideak | egun duen eredua defendatu du: «EITB euskarazko ereduak lehenesten ari da, eta, politika horri jarraituz, lanean ari da euskal gizarteari alternatiba bat eskaintzeko zinema eta fikzio kontsumo masiboaren arloan, batez ere, plataformetan». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 7 (0,05) |
Lehen forma
egun | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egun ukan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egun ukan eredu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |