Emaitzak: 9
2000 | ||
Halako erakunde arauemaileak ohikoak izandira, bereziki administrazio liberal eta tradizio anglosaxoniarreko lurraldeetan, interes orokorreko gisadefinitzen diren jarduera arloak antolatzeko, interes orokor hori hornitzea esku pribatuen esku uztenzenean. Ez, ordea, Frantzian; eta nahiz eta gaur | egun irudi hau Europako lurralde gehienetara hedatzen arizaigun, Frantzian bertan ere ikus entzunezkoa izan zen erregulazio eredu baten pean antolatu zenlehenengo sektorea. | |
Irudizkotasuna: gaur | egun irudien gizartean bizi gara, telebistaren hedatze eta arrakastari esker neurri handi batez. Albisteek dimentsio hori ere hartzen dute eta irratigintzan ezinbestekoa da hausnarketa egitea, irudiak gure diskurtsoetatik, berben bidez alegia? | |
2003 | ||
Gaur | egun irudi ezezagun eta harrigarriak eskaintzeko lan egiten dutenak EduardoLlorente zuzendaria, Aitor Gisasola errealizatzailea eta Alberto Santana gidoilaria dira. | |
2004 | ||
Gaur | egun irudien alfabetatzea eskolatik kanpo uztea eskolaren egokitzapen eza areagotzea besterik ez litzateke izango. | |
2011 | ||
dagoela gaur | egun irudietan? | |
2012 | ||
–es la imagen la que atrae la atención de los lectores, no el texto?. Egunkariak online irakurtzeak berriak kontatzeko era aldatu zuela esaten zuen, | egun irudiak zirela protagonista. Irudien ondoan titulu laburrak. | |
2014 | ||
Profesionalizatzeko bide horrek, apurka apurka, kalitate handiagoa eskatzen du. Lehen ez genion garrantzi handirik ematen egitaraua prestatu eta kaleratzeko moduari, baina gaur | egun irudia eta komunikazioa garrantzitsuak dira. Beraz, ahal den neurrian eta gure baliabideekin, arlo bakoitza profesionalizatuz eta kalitatea hobetuz joan gara. | |
2021 | ||
Gainera, goarnizioak eskasak ziren eta, nahiz eta patata frijituak bigarren plateretan gehien erabiltzen ziren akonpainamendua ez izan, entsaladak oso sinpleak ziren eta ez ziren oso erakargarriak ikasleentzat. Eskolako menua gaur | egun Irudia: Shuraeva anastasia Gaur egun, Valentziako Udalerrien eta Probintzien Federazioak (FVMP) eta Valentziako Unibertsitateak Valentziako Erkidegoko 3.115 ikastetxeren artean egindako inkesta baten arabera, aurrez prestatutako jakiez eta karbohidratoez abusatzen jarraitzen dute, eta menuek fruta eta barazki falta dute. | |
Nik obra gehienak nire amonak emandako aldizkari zaharrekin egin ditut. Gaur | egun irudien bidez komunikatzen da gehienbat, eta irudi horiek aztertzen saiatzen naiz, gero atsegin ditudanak berreskuratu eta haien berezko testuingurutik ateratzeko. Ondoren, nik nahi dudan esanahia ematen diet irudi horiei. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 9 (0,06) |
Lehen forma
egun | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Aizu! | 1 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Orain | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egun irudi | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egun irudi alfabetatu | 1 (0,01) |
egun irudi ezezagun | 1 (0,01) |
egun irudi gizarte | 1 (0,01) |
egun irudi hau | 1 (0,01) |
egun irudi komunikatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |