Emaitzak: 10
2002 | ||
Gaur | egun helburu horretatik urrun gaude, adin talde ezberdinekin antolatutako heziketako jarduera neurgarrietan gertatzen den parte hartzearen mailahutsean ere urrun (kalitate eta gailentasuneko neurri batzuetan izan ezik). Areokerrago, International Adult Literacy Survey(. Helduen Alfabetatzeari buruzkoNazioarteko Inkesta?, alegia) delakoaren arabera, biztanleria helduaren multzohandiek oinarrizkoak diren aritmetikako jakintza, instrumentala? | |
2008 | ||
(12) a? Azeleragailuak, [hasiera batean fisikarako garatu baziren ere], gaur | egun helburu praktikoetarako erabiltzen dira zientziaren beste arlo batzuetan, industrian eta medikuntzan. | |
b. [Azeleragailuak hasiera batean fisikarako garatu baziren ere], gaur | egun helburu praktikoetarako erabiltzen dira zientziaren beste arlo batzuetan, industrian eta medikuntzan. | |
2010 | ||
“Landatu dezagun Planetarentzat” kanpainako lehen landaketa da mundu osoan, eta helburua baso berritzearen arloan konponbideak sartzea da. Helburua da zuhaitzek bizirauteko dituzten aukerak hobetzea eta gaur | egun helburu horretarako ezetsita dauden lurretan basoberritzea erraztea. Sistema horren bidez, zuhaitzak eta zuhaixkak landatzen dira arroken, lorategien, erre berri diren basoen errautsen, eremu higatuen, basamortuen edo beste edozein tokiren gainean, ureztatzea erabili gabe eta landatzean arrakasta handia izanda. | |
Metodoak metodo, baina, Nunanek berak zera azpimarratzen du: | egun helburua" bigarren hizkuntz jabekuntzaren prozesuez dakigunarekin bat datozen klaseko ataza eta jarduerak eratzea eta ikasgelaren dinamikarekin ondo ezkontzen diren lan ariketak prestatzea" 264 da. | |
2013 | ||
10:06 Independentziara bidean zein izango duen bidelagun galdetu dio lehendakariari, eta gaur | egun helburu horrek eta legez kanpoko kontsultek ez dutela lehentasunik adierazi du. | |
2016 | ||
Bidean gelditu diren kideak askatasuna zuten helburu eta | egun helburu berdina da helmuga. Independentziaren bidea aktibatzea da asmoa, prozesu herritar eta demokratiko bat martxan jarriz. | |
2017 | ||
Egungo gazteek, gehiengo batek behintzat, ez du inolako onurarik ikusten informazioa metatzean, ikasteko grinan, ikas ohituretan, eta nahiago dute ahanztura baita egungo irakasle batzuek ere!. Ez dezagun ahantzi | egun helburua titulua izan ohi dela, ez beste ezer. | |
2023 | ||
NBEk uste du MSC programa tresna bikaina dela ODS 14n ezarritako helburuak lortzeko. GJH 14rekin konprometitzean, gure ahaleginak eta gaur | egun helburu hauek lortzeko lan egiten duten ehunka pertsona batzen ari gara: Gehiegizko arrantza errotik ateratzea. | |
«Elebidun izateak erran nahi du bi hizkuntzetan hitz egiteko gaitasuna ukaitea. Gaur | egun helburu hori ez dugu lortzen ahalbideak ez direlako ematen. Irakaskuntza' elebidunak' ez ditu elebidunak egiten». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 10 (0,07) |
Lehen forma
egun | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egun helburu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
egun helburu hori | 4 (0,03) |
egun helburu praktiko | 2 (0,01) |
egun helburu berdin | 1 (0,01) |
egun helburu hauek | 1 (0,01) |
egun helburu titulu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |