Emaitzak: 6
2005 | ||
Dena den, gaur | egun ez omen zaio inori inporta zein asmo zegoen zin haien atzean.Areago, zina betetzeko prozesioa, gaurko festen jatorria eta teorian Alardearizentzua ematen diona, nukleo izatetik bazterrera pasa da, oharkabean ia. Gaur egunAlarde izenpean biltzen diren desfile folklorikoek, teorian kabildoei lagundu besteegitekorik ez zutenek, protagonismo guztia bereganatu dute. | |
2012 | ||
Stephen Hawkingek garai batean ez zuen sekula aipatzen denboran zehar bidaiatzeko aukera, ergeltzat hartuko zuten beldurrez, baina | egun ez omen da hain zuhurra eta behar beste aldiz esplikatzen du aukera horren posibilitatea. Denboran atzerantz joan eta, adibidez, erromatarren garaira iristea, posible ote? | |
2015 | ||
Oroz gainetik, neurgailu interesgarria izanen da.Hala ere, hautagai abertzale batzuek agertu dute abstentzioaren kezka. Gaur | egun ez omen da gehiago segurtatua abertzale konbentzitu guztiak bozkatzera joanen direla baldintzarik gabe eta era diziplinatuan. Eta orduan, gogorarazten zaie boz bakoitza beharrezkoa dela. | |
2016 | ||
Bigarren edizioa 1751 urtekoa dugu, Geronimo Anchuela libruguillearenean. Horren berri Vinsonek eman zigun, baina | egun ez omen da arrastorik ere geratzen. Hirugarrena Joseph Radaren echean inprimatu zen 1754 urtean, eta Isidoro Diez Ultzurrungo anaia frantxikotarrak erabili zuen Mendizabalen desamortizazioa zela-eta Zildozen apez zegoela. | |
2017 | ||
Zein toki du euskarak ikasleen eguneroko bizitzan eta zeintzuk dira euren hizkuntza ohiturak? ikasleen ia erdiek euskara ama hizkuntza duela aitortu dute, zehazki lehen mailakoen %46, 4k. hala ere, gurasoekin beti euskaraz aritzen direnak %25, 1 besterik ez dira. honek islatzen du ezagutzaren eta erabileraren artean dagoen dikotomia, etxean irakatsi dieten hizkuntza izan bada ere, | egun ez omen delako etxeko elkarrizketetan nagusiki erabiltzen duten hizkuntza. ikasleek, oro har, euskara ondo dakitela aitortu dute (%81) eta gehiengoaren lagunek ere hala egiten dutela. hala ere, erabileran datuak apaldu egiten dira, eta ingurunekoek euskaraz jakinda ere, gaztelaniaz aritzen dira gehienetan. eztabaida taldean parte hartu duten zazpi ikasleetatik, bostek aitortu dute lagunekin gazte... | |
2020 | ||
Horrenbeste mirestu ditugun jakintsuen beharra izan dugu, gaurko gizartea, teknologia eta beste eraikitzeko. Baina, antza denez, gaur | egun ez omen da beharrezkoa. Inteligentzia zaharkitua eta baliogabetua geratu da, gorputz osoa estaltzen zigun ilea bezala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 6 (0,04) |
Lehen forma
egun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Pamiela | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egun ez | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egun ez omen | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |