Emaitzak: 6
2010 | ||
Zaintzailenagusia izateak zama fisiko eta psikologiko handia dakar pertsonarentzat eta harenbizitzan hainbat ondorio gerta litezke, adibidez: aisialdia desagertzea, zaletasunakalde batera uztea, lagunekin | egoteari uztea, «gauzak ongi ez egiteak» sortzen duenlarritasuna sentitzea, espero ez diren egoerei aurre egiteak sortzen duen hersturasentitzea eta isolamendua agertzea. | |
2011 | ||
Batetik, euskarriaren eta formatuaren gainetik, markaren eta edukiaren garrantzia argi eta garbionartzen du, aurreko aldian ez bezala. Bestetik, negozio unitate irazgaitzak nagusiziren eta elkarrizketa arinik ez zegoen garaitik, Internetek irratiaren eta telebistarenmenpe | egoteari utzi eta taldearen motor bihurtu arte, bilakaera nabarmena egon da.Edukiak ekoiztea oraindik jarduera nagusia izan arren, ekoizpena ikus entzunezkomerkatu berriaren menpe dago orain. Merkatu horretan ustiaketa leihoak ugaritu egindira, produktuak errentagarri egiteko. | |
2014 | ||
543). Gizonek eta emakumeek perfektibilitategizatiarraren eskaileran maila ezberdinetan | egoteari utzi zioten, eta feminitatenatural ideala diskurtsiboki eraikitzen joan zen, eredu maskulinoari aurkakoazitzaiona eta teorikoki behe mailakoagoa ez zena. «Una mujer perfecta y un hombreperfecto no deben parecerse mas de espiritu que de rostro», baieztatzen zuenRousseauk (Rouseeau, 2001: | |
Piagetek (1954) eta beste batzuek erakutsi dute 1 hilabetetik 4 hilabetera bitarteko umeek ez dituztela beren begien bistatik kanpo dauden objektu erakargarriak bilatzen. Interesatzen zaien erlojua zapi batez estalita badago, laster interesa galtzen dute, erlojuak hor | egoteari utzi balio bezala edo zapi bihurtu dela uste izango balute bezala. 4 hilabetetik 8 hilabetera bitartean, erdi gardena den zerbaiten azpian jarrita partzialki ezkutatu edo estalitako jostailuak berreskuratzen dituzte; Piageten arabera, umeen ikuspegitik, erabat ezkutatuta dauden objektuak ez bilatzeak esan nahi du desagertzen diren objektuek egoteari uzten diotela. | |
Interesatzen zaien erlojua zapi batez estalita badago, laster interesa galtzen dute, erlojuak hor egoteari utzi balio bezala edo zapi bihurtu dela uste izango balute bezala. 4 hilabetetik 8 hilabetera bitartean, erdi gardena den zerbaiten azpian jarrita partzialki ezkutatu edo estalitako jostailuak berreskuratzen dituzte; Piageten arabera, umeen ikuspegitik, erabat ezkutatuta dauden objektuak ez bilatzeak esan nahi du desagertzen diren objektuek | egoteari uzten diotela. | |
2015 | ||
C397A mutazioa zuen anduiak garapenean kalterik ez zuen bitartean, C382A edoC397A; C382A (azken hau ez da erakusten 5 irudia sinplifikatzearren) mutazioa zutenek ez zutenkonidiarik sortu. Lokalizazioari dagokionean, GFP:: FlbB (C397A) ren kasuan aldaketarik ez zegoenbitartean, GFP:: FlbB (C382A) k puntan | egoteari uzten zion. Emaitza hauek adierazten dute Cys382aminoazidoak eragina duela FlbB ren puntako pilaketan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 6 (0,04) |
Lehen forma
egoteari | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egon utzi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egon utzi balio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |