Emaitzak: 2
2021 | ||
GIR1 ek eta HIR1 ek azaltzen dutenez, buruz ikasterakoan ikasleek datu eta informazio ugari memorizatzen dute, eta ondoren, azterketa garaian informazio hori guztia egun eta froga jakin batera iraultzera mugatzen dira, horixe bera eskatzen baitzaie. Nolabaiteko ikaskuntza egon daitekeen arren, horretan prozesurik ez dagoela aitortzen dute, ikasleek ez dutela edukia barneratzen eta, ondorioz, ez direla gai eguneroko errealitatearekin konexioak egiteko eta antzekoak diren | egoeretan aplikatzeko. Ez direla ikasitakoaz jabetzen, alegia. | |
Edonola ere, literaturaren alfabetizazioaz ari garenean, hiztegi teknikoaz edota baliabide literario jakinez jabetzea baino urrunago doan zerbait dela oroitarazten du elkarrizketatuak. Arloari dagokion ezagutza berria ezagutza eskemetan integratzeko behar diren baliabide guztien jabekuntzari heldu behar zaiola azaltzen du, gehienetan hizkuntzazkoak baina ez soilik, baita hori guztia komunikatzeko eta antzeko | egoeretan aplikatzeko ere. Eta, hor, adibidez, literatur sorkuntzaren arrakastaren giltzarrietako bat legoke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 2 (0,01) |
Lehen forma
egoeretan | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera aplikatu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera aplikatu ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |