Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2005
‎Elkartasuna norberarengandik edo bere nominatik hasten da. Hala pentsatu zuten Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) irakasle talde txiki batek; 1996 urtean, eredu gisa iragarri zuten unibertsitateko kideek pobrezia eta bazterketa egoerekiko elkartasuna sustatzeko. Dei horren ondorioz, parte hartzaile bakoitzaren soldataren% 0,7aren adinako hileko ekarpena egin zen.
2007
‎Diziplina arteko ikerketa batek ur gutxiago behar duen arroz transgeniko mota berri bat garatzen du, eta, beraz, lehorte egoerekiko erresistenteagoa da.
2008
‎Gomendioak Botere publikoentzako gomendio multzo bat ere badu lanak, krisi garaian zer egin behar den azaltzen duen errezeta klasiko samarra. Aurreko egoerekiko elementu bereizgarri gisa, BBVAk gogorarazten du Estatuak maniobra tarte bat duela “neurri diskrezional kontraziklikoak hartzeko”, oparoaldian garatutako superabitari eta kontu publikoen saneamenduari esker. Espainiako finantza sistemaren sendotasuna ere nabarmentzen da.
2010
‎Pertsona bat estres edo antsietate egoeretan dagoenean, ez du berdin jokatzen lasai sentitzen denean. Era berean, nortasun antsietatea izateak eragina izan dezake eguneroko bizitzako egoerekiko portaeran. Frogatu da pertsona bat antsietate edo antsietate aldi baten mende egotea deskribatzen duten ezaugarriak oso desberdinak direla eta, gainera, arreta prozesuak modu desberdinean modulatzen dituztela.
2012
‎Decrolyk ezarritako interesguneak (hots, elikadura, babesa, defentsa eta ekoizpena) ikasleak ikastera bultzatzen eta ikasteko motibatzen dituzten oinarrizko ideiatzat edo indar ideiatzat jo behar dira. Izan ere, ikasleak ez dira inoiz ikasgelako lau hormen barruan izaten diren egoerez interesatzen, eta gero eta interes handiagoa adierazten dute errealitatean sortzen diren egoerekiko , ikasgelan gertatzen denaren arabera bada ere. Ikasle guztiek, beti, pertsonen gorabeherak jakin nahi izaten dituzte:
‎Egoeraren ondorioz, sentikorragoak eta ahulagoak dira inguruko egoerekiko
2013
‎ondo portatzen zirenekin ondo portatzen zen, baina ez zien gizakiei estimu handirik hartzen, saihestu ahal bazuen. Estimutan zuen norbaiti zerbait txarra gertatuz gero, bere buru barruan zerbait blokeatu egiten zen eta ez zeukan haren egoerekiko enpatiarik sentitzeko ahalmenik.
‎Gomendioak: Ezinbestekoa da praxi higieniko ona izatea, ingurumen egoerekiko erresistentea den bakterioa da, eta, gehienetan, elikagai manipulatzaileak bihurtzen ditu hedatze bide nagusi. Eduki elikagaiak hozte tenperatura baxuan, hotzak galarazi egiten baitu gizakietan infekzioa sortzen duen toxina eratzea.
2014
‎Fobia hau duena eta izu ikararen nahaste agorafobiaduna duena honetan bereizten dira: egoerekiko fobia duenak ez du izu ikarako erasorik sentitzen egoera horren testuingurutik kanpora. Baina izu ikararen nahastea duenak edozein testuinguru edo unetan senti dezake ustekabeko erasoa.
2015
‎Ikerketa orokorrak paisaia hauen balioak identifikatzeko prozesu bat aurkezteko helburua du; hots, bazterreko paisaien izaera, formak, historia ezagutuz haien kualifikazio bat lortzea daasmoa. Haatik, enpatia horrek, kutsu polemiko bat izan dezakeela aitortu beharra dago, izan ere, kutsatuak eta kaltegarriak diren egoerekiko onargarritasun bat adierazi daitekeelako. Ordea, usteda, ariketa estetiko bat baino gehiago egiten dela hemen, eta, eremu hauek egunerokotasuneanduten lekua eta jendartearen bizitzan duten maila sinbolikoaren eta izaerazkoaren garrantziariaitorpena egiten zaiola.
2017
‎Unibertsitatean ikasitako ezagutza akademikoak, berriz, oso izaera ezberdina dauka. Honek esan nahi du irakasle gaiek jaso duten ezagutza akademikoak inpaktu txikia duela hauek ikastetxeetan bizitako egoerekiko egiten dituzten interpretazioetan eta ondorioz egoera horien ebazpenean. Praktikan irakasleak, eta bereziki hasiberriak, gehiago zentratzen dira frustrazioa, beldurra eta noraeza bezalako sentimendu edo sentsazioak kontrolatzen unibertsitatean ikasi duten hori aplikatzen baino (Wideen et al., 1998).
2020
‎• Aurreko egoerekiko zerbitzua hobetu egin da.
2021
‎Migrainarentzat bereziki erabilgarria da ordutegi erregularrak izatea, lo orduak lo egitea, beti ondo hidratatuta egotea eta otorduak atzeratu edo saltatzea saihestea (hiru egunean eta ordu berean) ”, dio Irimiak. Tentsioagatiko buruko minaren aurkako prebentzio neurri nagusia da haurrak eta haren familiak badakiten egoerekiko esposizioa saihestea, hala nola gehiegizko estresa edo lan eta eginbehar gehiegi izatea. Beste ekintza batzuk dira jarrera hobetzen saiatzea eta luzatze eta erlaxatze ariketak egitea.
2022
‎Zure ustez, zertan hobetu daiteke. Lehenengo eta behin, kontzientzia oro etxetik harturikoa da. Baina etxeak mundu zabalean gertatzen denetik aldenduta badaude, burbuila desberdinetan egongo balira lez, ez da egoerekiko pentsamendu kritikorik garatuko eta gizartea ez da euretan murgilduko. Eta gizartea arazoetan ez murgiltzearen faktore nagusienetarikoa kapitalismoa da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia