2006
|
|
Bat ehungintzaren eta jantzigintzaren industriari ere eragiten dion lehiakortasuna, lan eta ingurumen aldetik permisibitate handiagoa duten herrialdeetara deslokalizatzea ezaugarri duena. Egoera horren aurrean, eta bidezko merkataritzaren alternatiba gisa, kanpaina hau gizartea kotoiaren eta ehungintzaren ekoizpen sektoreko lan, gizarte eta ingurumen
|
egoeraz
kontzientziatzeko bidea da, nahiz eta “asmoa ez den arropa erostea satanizatzea”, kanpainaren antolatzaileek argitu dute. Arropak eta ehun osagarriak modu bidezkoagoan salerosteko, jendeari sinestarazi behar zaio “kalitatea/ prezioa” binomioa dagoela eta kalitatea ezin dela produkzio lizun batekin proportzionatu.
|
2011
|
|
Joan den abenduaren 19an, Nazio Batuek Neskaren Nazioarteko Eguna izendatu zuten ofizialki urriaren 11 Datorren urtetik aurrera, egun horrek balioko du estatu kideek, NBEko agentziek eta nazioarteko beste erakunde batzuek, gizarte zibilaz gain, mundu osoko nesken
|
egoeraz
kontzientziatzeko eta beharrezkoa den tokietan aldaketak bultzatzeko. Egun hori ezartzea izan zen PLAN erakunde humanitarioak 2007an abian jarri zuen “Neskatilak izateagatik” nazioarteko kanpainaren helburu nagusietako bat.
|
2016
|
|
Zenbait erakundek trebakuntza ikastaroak eskaintzen dituzte bidaiatu aurretik. Formula egokia da esperientzia partekatuko duten beste pertsona batzuk ezagutzeko, boluntarioa Hegoaldeko herrialdeen
|
egoeraz
kontzientziatzeko eta «munduko salbatzaileak izateko» ideala desmitifikatzeko. Psikologikoki prestatzea bidaiaria aurkituko dugunerako.
|
|
Itzuleran baliteke bidaia ona edo txarra izatea, baina ohikoa da errepikatzeko eta kontatzeko gogo handiarekin itzultzea. Lagunekin eta familiakoekin partekatzea hegoaldeko herrialdeen
|
egoeraz
kontzientziatzeko modu bat da (nola bizi, jan, ikasi, pobrezia ekonomikoa eta eskuzabaltasuna). Mundua aldatzeko modu bat da, ingurune hurbilenean kontatzearen bidez. Elkarlanean jarraitzea.
|
2018
|
|
‘El último casting’, erretzeari uzteko kanpaina Erretzaileak ez dira identifikatuta sentitzen tabako kontsumoak dakartzan datu hilgarriekin, ezta kaxatxoen irudi alarmistekin ere. Tabakoaren
|
egoeraz
kontzientziatzeko, AECCk kanpaina bat abiarazi du tabakoaren efektuen errealitatea erakusteko, eta, «jarraibideen eskuliburua» jarraituz, hiltzen duela erakusten du. «Tabakoaren marka berri baten irudia» bilatzeko casting erreal bat deitu da.
|
2020
|
|
Eskubideak, ongizatea eta garapena aldarrikatzeko eta sustatzeko jardunaldia izango da, baita bizitza politiko, sozial, ekonomiko eta kulturalean bizi duten
|
egoeraz
kontzientziatzeko ere. " Gure ustez, garrantzitsua da mota guztietako dibertsitateak (kulturalak, funtzionalak eta sexualak) aldarrikatzea, gure udalerriaren aberastasunaren parte gisa eta kultura eta komunitate bizitzaren funtsezko elementu gisa, udalerria aniztasunaren hiri abegitsu bihurtzeko, zentzu zabalean.
|