Emaitzak: 7
2009 | ||
Agerikoa dena ukatzeko inolako asmorik gabe, egia da krisi hau ezin hobeto datorkiela betikoei, langileak are eta malgutasun handiagoz bota ahal izateko, soldatak eta negoziazioak dauden daudenean uzteko, eta | egoerarik ahulenean dauden pertsonen eskubideak gero eta gehiago murrizteko. Hala, ministroek joan den urtean egindako azken kontseiluetako batean, Espainiako Gobernuak onartu egin zuen Atzerritarren Legeak erreformatzeko aurreproiektua. | |
Agerikoa dena ukatzeko inolako asmorik gabe, egia da krisi hau ezin hobeto datorkiela betikoei, langileak are eta malgutasun handiagoz bota ahal izateko, soldatak eta negoziazioak dauden daudenean uzteko, eta | egoerarik ahulenean dauden pertsonen eskubideak gero eta gehiago murrizteko. Hala, ministroek joan den urtean egindako azken kontseiluetako batean, Espainiako Gobernuak onartu egin zuen Atzerritarren Legeak erreformatzeko aurreproiektua. | |
2012 | ||
Desberdintasunak prebenitzeko eta orekatzeko hezkuntza sustatu, bereziki gizartean edo pertsonalki | egoerarik ahulenean daudenei arreta emanez eta ekitatea bilatzen saiatuz. | |
Egitura politikoarekiko leialtasuna eta nazioarekikomaitasuna lantzeaz gain, balio demokratikoak babesten dituzten herritarrak sortubehar ditu biharko Euskal Estatuak. Eta, azkenik, euskal herritarren integrazioahelburu hartuta, kultura aniztasun zaharrari eta berriari erreparatu dieeskolak, | egoerarik ahulenean dagoen euskal kulturari tratu berezia emanez, ordea. | |
Euskal Estatuak etagizarte demokratikoak ezin lezakete bestela jardun. Hala eta guztiz ere, denboraluzez | egoerarik ahulenean egon delako, euskaraz garatutako kulturak babesberezia merezi luke, bai curriculum adierazian edo ofizialean, baita eskolaz kanpokoekimenetan ere. Horretarako adostasun zabala bila liteke euskal gizartean, etaaurkitu ezean, landu beharreko gaia litzateke. | |
Egiturapolitikoarekiko leialtasuna eta nazioarekiko maitasuna lantzeaz gain, balio demokratikoakbabesten dituzten herritarrak sortu behar ditu biharko euskal eskolak. Eta, azkenik, euskalherritarren integrazioa helburu hartuta, kultura aniztasun zaharrari eta berriari erreparatubeharko die eskolak, | egoerarik ahulenean dagoen euskal kulturari tratu berezia emanez, ordea. | |
2022 | ||
Inoiz bestelakorik esan bada ere, ez dago sare jakin bati aitortzerik ekitatean eredugarritasuna. Badira, hori bai, aitortza osoa irabazi duten ikastetxeak, esfortzu handiz eta sarritan bitarteko urriz jardun dutenak | egoerarik ahulenean dauden ikasleen eskubideak bermatzeko ahaleginean. Lan horiek ezagutu eta kontuan hartzea tokatzen da setakeriak bazter utziz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 7 (0,05) |
Lehen forma
egoerarik | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egoera ahul | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera ahul egon | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |