Emaitzak: 5
2007 | ||
2007rako onartutako kontu sailaren bidez, Espainiako ijito komunitatearen egoerari buruzko ikerketa batean lortutako datuen argitalpena finantzatuko da, osasunari eta osasun zerbitzuak eskuratzeari dagokienez. Azterketa datu “fidagarriak” lortzen saiatu da, gure herrialdeko ijito komunitateak osasunari dagokionez duen | egoeraren diagnostikoa egiteko, emaitzak gainerako biztanleriarekin alderatzeko eta talde horren beharretara egokituko diren jarduera ildoak eta gomendioak ezartzeko. Gainera, prestakuntza eta sentsibilizazio ekintzak garatzen jarraituko da. | |
2010 | ||
Dokumental hau Zumaiatik abiatzen da, arroka horiek gordetzen dituzten gertaera handiak aztertzeko eta geure buruari galdetzeko ea gaur egun hondamendi horiei aurre egiteko gai izango litzatekeen gure espeziea. Iraganari begiratzen dio dokumentalak, eguraldi geologikoak eskaintzen duen ikuspegitik egungo ingurumen | egoeraren diagnostikoa egiteko. Gainera, Islandiako glaziarrak eta sumendiak, Wyomingeko basamortua, Yellowstoneko Parke Nazionala edo Yucatango heriotzaren kraterra ikusiko ditugu. | |
Bost urtetik beherako 3.000 haur, haurdun dauden eta bularra ematen duten emakumeak hartzen ditu. Nutrizio | egoeraren diagnostikoa egiten du, eta, beharrezkoa denean, jarraipen medikoa eta nutrizio osagarriak egiten ditu, familiak haurren elikadurari eta higieneari buruzko gaietan prestatzen ditu eta amagandiko edoskitzea sustatzen du. Gainera, UNICEFek behar bereziak dituzten 550.000 pertsona inguru (bost urtetik beherakoak eta ama bularreko haurrak) elikatzen ditu, eta malnutrizio larria duten 2.000 haur inguruk laguntza eta elikadura terapeutikoa jasotzen dute, “beren bizitzak salbatzeko”. | |
2011 | ||
Programa bost fasetan garatzen da: programa antolatu eta planifikatzen da, hezkuntza komunitatea sentsibilizatu eta motibatzen da, ikastetxearen hasierako | egoeraren diagnostikoa egiten da, ikastetxea eta haren ingurunea iraunkorrago egiteko jardueren ekintza plana egiten da, eta lortutako erabakiak eta aurrerapenak komunikatu eta ebaluatzen dira. Informazio zehatzagoa nahi izanez gero, “Eskolako Agenda 21 egiteko gida” irakurtzea komeni da. | |
2020 | ||
Motorraren diagnostikoa: ez dago soberan ibilgailuaren | egoeraren diagnostikoa egiteko ekipoarekin irakurketa bat egitea, geldirik egoteak motorraren edo ibilgailuaren elementu elektronikoren bati eragin ahal izan badio ere. Barneko garbiketa: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
egoeraren | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera diagnostiko | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera diagnostiko egin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |