Emaitzak: 4
2001 | ||
EEBB, Espainia eta, oro har, Europako Batasuna terrorismoaren aurka aritu beharraz mintzatzea, zuzenbide estatuaren defentsa, giza eskubideak eta halako kontuez aritzea iruzur hutsa da. Hor dugu Israel Palestinan, hamarkadatan terrorea ereiten eta hilketa selektiboak egiten; NATOren aliatu garrantzitsuenak, Turkiak, bere herrialdean terrorea eta izua nola barreiatzen duen ikusi besterik ez; edo Irak eta Iraneko | egoerak mantentzen nola lagundu duten, haien barne politikak guztiz hiltzaileak direnean... Beraz, giza eskubide eta zuzenbidearen gaineko diskurtso horiek egin eta gero herrialde horien barne barrabaskeriak sostengatzean, gezurrik borobilena irentsi erazi nahi digute. | |
2009 | ||
Zeharo ezberdinak dira politika hauen ondorioak monopolio edo oligopolioegoeretan. Horrelako kasu askotan, salneurrien zaintza monopolio edo oligopolioenpresen merkatu ahalmenaren kontrapisua izan daiteke (Acocella, 2000) eta, beraz, monopolio/ oligopolio | egoerak mantendu ahal izateko bide bakarra, enpresa horien gehiegikeriak alboratu ahal izateko tresna egokia den neurrian. Behin baino gehiagotan, gobernuek beraiek sortutako egoerak dira monopolio/ oligopolio horiek eta, beraz, sortzen diren momentu berean hartu beharreko neurria da salneurrien zaintza kasu hauetan. | |
2010 | ||
Hezkuntza eta ikaskuntza sozializazioaren bitartez gertatzen da. Herman-ek dioen bezala (1992), elementu horiek desberdintasun eta indarkeria | egoerak mantentzen dituzte. Azken batez, hezkuntzak eragin izugarria izango du bai kulturan baita indarkeriaren bitartez emakumeen jabetza pribatua lortu nahi duten gizonengaeren.Gainera, sozializazioak, jendartehorretannagusidirenbalioen eta printzipioen bereganatzea dakar, baita normalizaturik dauden jarrerak ere. | |
2022 | ||
Emakumeen aurkako indarkeria egiturazko arazo baten ondorio da. Arazo horren helburua da emakumeen gaineko kontrola eta nagusitasuna betikotzea, bai eta zuzenean eragiten dieten mendekotasun eta diskriminazio | egoerak mantentzea ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 4 (0,03) |
Lehen forma
egoerak | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera mantendu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera mantendu ahal | 1 (0,01) |
egoera mantendu ere | 1 (0,01) |
egoera mantendu nola | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |