Emaitzak: 8
2011 | ||
Gidak arreta berezia jartzen du nerabeak, ezgaitasunak dituzten pertsonak eta diskriminazioaren edo indarkeriaren biktima izateko arriskuan dauden komunitateak babestean. “Krisi humanitario bat izan berri duen norbaiti laguntzea, entzutea, konfiantza ematea eta | egoera praktikoaren kontrola berreskuratzen laguntzea funtsezkoa da larrialdi egoeretan”, esan zuen Leslie Snider Gerrako Traumarengatik Fundazioko Herbehereetako aholkulari nagusiak. | |
2012 | ||
Astean behin etapa bakoitzeko arduradunak elkartzen dira hezkuntza esperientzian sortzen zaizkien | egoera praktikoak aztertzeko eta ebazteko esperientziak osasuntsu jarrai dezan aurrera. | |
2014 | ||
Eta bertako errealitatea honakoa da: egunerokotasuneko | egoera praktikoan noka desagertzen ari da eta neska batzuk beraien artean toka erabiltzen hasi dira. Errealitatea ezkutatu baino hobeto litzateke bertan barneratzea. | |
Hau da, sei objektu kontatzeko eskatzen zaienean, hiru urte eta erdi baino gutxiagoko haurrek zenbakiak esaten dituzte (batetik seira), baina ez dute esaten guztira zenbat objektu dauden (sei). Hala ere, ziur samar esan daiteke bi urte eta erdiko haurrek kardinalitate printzipioa badarabiltela | egoera praktikoetan; esate baterako, zein plateretan dauden gaileta gehien esaten dutenean. Bost urteetarako, ume gehienek hogeira arte edo hortik gora konta dezakete, eta badakizkite batetik hamarrerako zenbakien esanahiak. | |
XIX. mendeko burgesa kapitalista bat da oroz gain, ez da bere lanari esker bizi, baizik eta bere kapitalaren mozkinei esker. Burgesak berez duen gailentasun bakarrak | egoera praktiko batekin du lotura: bere botere ekonomikoarekin. | |
2017 | ||
Ikerketa esperientzia honek irakasle graduko (Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza) hainbat zeregin era kolektibo berregiten lagundu digu; | egoera praktikoak ikasleak praktikak egiten dituen testuinguru lokalei lotuago ulertzen, aldaketarako kultura sustatzen eta elkar-lanean oinarritutako antolaketa ereduak ezartzen unibertsitate eremuan; zehazki irakasletzako titulazio akademikoetan eraginaz etorkizuneko irakasleak euren praktikaren etengabeko azterketan murgildu eta hobekuntzekiko konpromisozko jarrera izateko eta ondorioz etorkizunean g... | |
2020 | ||
Bestela, egiten duguna da hasieratik moztu. Proposatzen duguna da pertsona horri lankide batzuek ulertzeko moduko euskara bat egiten badiote | egoera praktikoetan, errealetan, pertsona horrek bere ulermena garatuko duela, eta eroso sentitzen den neurrian hasiko dela euskaraz hitz egiten. Ikusi dugu presio hori kentzea askatasun handia irabaztea dela jende askorentzat. | |
2023 | ||
Hurrengo artikuluan azalduko dizkizugu xehetasun guztiak. Segurtasun uhalaren eraginkortasuna Azterketa eta | egoera praktiko askok segurtasun uhala ibilgailu baten barruan erabiltzearen eraginkortasuna bermatzen dute. Onura esanguratsuak ekartzen ditu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 8 (0,05) |
Lehen forma
egoera | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera praktiko | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera praktiko asko | 1 (0,01) |
egoera praktiko aztertu | 1 (0,01) |
egoera praktiko bat | 1 (0,01) |
egoera praktiko ikasle | 1 (0,01) |
egoera praktiko kontrol | 1 (0,01) |
egoera praktiko noka | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |