Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2006
‎Hezkuntza Sailak egoera hori nola konpondu aztertzen du," Espainiako hezkuntza sistemaren erronka handienetako bat"
‎Espainiako gazteen %31, 1ek ez du ikasten jarraitzen Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (DBH) amaitu ondoren, Alejandro Tiana Hezkuntzako idazkari nagusiak atzo esan zuenez, 2000 urtearen hasieratik datu “gelditua” dela jakinarazi zuen. Gaur egun, bi lantalde sortu dira Hezkuntza eta Zientzia Ministerioaren eta autonomia erkidegoen artean, egoera hori nola konpondu aztertzeko. “Hor dugu Espainiako hezkuntza sistemaren erronka handienetako bat”, adierazi zuen Tianak “2005eko Hezkuntzaren Egoera.
2008
‎Arrazoi organiko edo psikologikoa izan dezakete eta, bi kasuetan, tratamendua dute. Terapia psikologikoak esfinterrak eta psikoterapia kontrolatzen ikasteko irakaskuntza hartzen du bere baitan, bai eta egoera horri nola aurre egin eta egoera hori nola konpondu jakiteko gomendioak ere.
‎Arrazoi organiko edo psikologikoa izan dezakete eta, bi kasuetan, tratamendua dute. Terapia psikologikoak esfinterrak eta psikoterapia kontrolatzen ikasteko irakaskuntza hartzen du bere baitan, bai eta egoera horri nola aurre egin eta egoera hori nola konpondu jakiteko gomendioak ere.
2009
‎Hori dela eta, Madrilgo Udalak web orri bat prestatu du, non herritarrei jakinarazten baitie nola prebenitu eta erantzun behar duten etxean bertan gertatzen diren larrialdi egoerei, eta kapitulu berezi bat eskaintzen die adinekoei eta minusbaliatuei. Aholku horien bidez, laguntza pertsonaleko sare bat sortu nahi da bizilagunen artean, “bestearen egoera elkarren artean egiaztatzeko”, larrialdi edo ebakuazio kasuetan, eta, pertsonak laguntza jasotzen duenean, laguntza zerbitzu batek egoera horretan nola jokatuko duen jakiteko. Beste kasu berezi batzuk ere baditu:
2012
‎Biak lanean ari zirenean, denbora gutxi izaten zuten elkarrekin egoteko; orain, bietako bat edo biak lanik gabe geratu ostean, luzaroago egoten dira elkarrekin, eta denek ez dute jakiten egoera hori nola kudeatu.
2017
‎Horrela, gehienetan, diabetesaren kontrol ona lortzen da, bizitza normala garatzeko aukera emanez. Hala ere, oraindik ere oraindik ere lan diskriminazioaren kasuak gertatzen dira diabetesagatik, bereziki administrazio publikoaren kasuan, artikulu honetan ikus daitekeen bezala, egoera hori nola alda daitekeen erakusten baita.
‎5 Desberdintasunak handitzea. Gaur egun, munduko biztanleen% 1ek planetako pertsonen% 99k baino aberastasun handiagoa du. Oxfam Intermón erakundeak (‘Una economía al servicio de 1%’) aurkeztutako txostenak goranzko desoreka egoera horretara nola iritsi den aztertzen du.
2019
‎Badakizu zer egin trafiko istripua izanez gero? Kolpe bat atzetik, bat batean frenatu ondoren, gehiegizko abiadurak edo nekeak errepidetik irtetea eragiten dizutenean, mugikorreko mezu bati erantzutea… Arreta galduz gero edo arduragabekeriaz jokatuz gero (zurea edo besteena), auto istripua gerta daiteke, eta, beraz, funtsezkoa da egoera horretan nola jokatu jakitea. Eta ez da hutsala, uda bakoitzean izaten diren istripu eta biktima kopuru handia kontuan hartuta.
‎Baina beti egon daiteke ustekabeko istripu bat, eta, aukera horren aurrean, prest egon behar da. Artikulu honetan anafilaxia ezagutzen lagunduko dizugu, eta egoera horren aurrean nola jokatu erakutsiko dizugu, beldurrik gabe. Eraginkorrena da adrenalina injektatzea eta haurra berehala ospitale batera eramatea.
2020
‎Ikastea, jolastea eta etxean kirola egitea kaltegarria izan daiteke gure seme alabentzat. Jakin ezazu zein diren egoera hori nola eraman eta zer ikasi elkarrekin.
2021
‎“Helduen aisialdirako guneak, jolas eta jarduera motak… gero eta gehiago dira. Eta batzuen ustez, seme bat izateak bizi kalitatearen zati horri uko egitea esan nahi du”, dio psikologoak. seme alabak dituen edo ez duen gizarte ingurunea (familiakoa edo lagunena), eta egoera horri nola aurre egiten dion, amatasunera edo aitatasunera irits daiteke, edo ez. Seme alabak izateko erabakian laguntzeko aholkuak Zer aholku emango zenieke amatasunerako edo aitatasunerako bidea egiteko zalantza dutenei?
2022
‎IrakasleaNeed SEASen autoebaluazioa Estresa edo antsietatea ebaluatzeko asko erabiltzen den metodo bat SEAS da. Egoera estresagarri jakin batean dagoenean sintoma multzo batek zer maiztasun edo intentsitaterekin izaten duen edo egoera hori nola hautematen duen galdetzean datza. Puntuazio guztien batura galdera berberei erantzun dieten pertsonen lagin zabal batekoekin alderatzen da.Egin dezakezu autoebaluazio hau egitea, SEASen eta Osasun Ministerioaren webgunean argitaratua.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia