Emaitzak: 9
2007 | ||
Gaur modan dugun ekologia adibide hartuta, ez da nahikoa gure mendi, ibai, itsasertzak eta abar nola dauden eta zein arazo dituzten aipatzea. Interesgarria duguoso | egoera honetara nola iritsi garen jakitea, izan diren hondamendien zioak etaeragileak ezagutzea, arrazoiak eta ondorengo aterabideak argi gera daitezen.Txernobilgo leherketaren ondorio kaltegarriak edonork dakizki. Baina Txernobilkasuraino iristeko beharrezkoa den giza nahikeriaren katearen begiak banan bananaztertzea dugu gertatukoaren ikasgairik adierazgarriena. | |
2009 | ||
Gainera, nire sistema teknikarik gabeko sistema izan da, hau da, pertsonaiarentzat zerbait imajinatu, pertsonaia leku batera eraman eta gero pentsatu: | egoera honetatik nola aterako dut. Eta erantzunaren bila hasten nintzen, pentsatuz erantzuna bilatzea niri apur bat kostatuz gero irakurlearentzat orduan eta hobea izango dela. | |
Gaur egun garena, | egoera honetara nola iritsi garen ulertzeko Espainia eta Frantziako probintzia departamendu banaketa baino eremu zabalagoan, argiagoan eta era zientifikoagoan erakutsiko digun mapa marraztera jo behar dugulakoan nago. Har dezagun euskaraz mintzo ziren baskoi haiek egituratu zuten estatu nafarraren lurralde naturala izan zena eta konta dezagun, eta dezaten Espainian eta Frantzian ere, nolakoa izan den gure historia eta nondik datorkigun Europar Batasunean estatu propioa berreskuratzeko behar eta zilegitasun hori. | |
2012 | ||
ALIZIA. Harro nago zutaz, Joana, ikusita | egoera hau nola eraman duzun. Heldutasun handia erakutsi duzu! | |
Hizkuntza ere, arrastaka, bere lekua ezin hartuta dago. Liburuan, | egoera honetara nola iritsi garen kontatu nahi izan dut. Orduan, historiari errepaso bat ematen hasi nintzen, aurreko mendeetara joaz. | |
2013 | ||
Baina total, alferrik! Ez dut asmatzen, Leo... ez dakit nola jokatu eta | egoera hau nola eraman? ¡ Es un calvario! | |
2019 | ||
Zorionez ala zoritxarrez, ordea, euskaldun guztiak elebidunak gara, eta gaztelania eta frantsesa ere gure gizartearen hizkuntzak dira eta izango dira. Baina | egoera honetara nola heldu garen eta ze ondorio dituen ezin da ezkutatu. Gure historiaren orri hori ezin da pasa ezer gertatu ez balitz bezala, are gutxiago hizkuntza gutxituen jazarpenaren negazionistak indarra hartzen ari diren honetan. | |
2020 | ||
Kontzertuak Instagram en gertatuko dira (betiko), erabilera eta kontsumo online hutsa eginez? Non eta nola kontsumituko dugu eta | egoera honek nola aldatuko ditu gure bizitza ohiturak eta generaman life stylea. Adinduen bakartzea eta euren bizi kalitatea nola bermatuko dugu? | |
2022 | ||
Badakit | egoera hau nola konpondu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 9 (0,06) |
Lehen forma
egoera | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Berria | 2 (0,01) |
Goenkale | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera hau | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera hau nola | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |