Emaitzak: 4
2007 | ||
a) erregearen edo errege adingabearen «zaintzaileen» zina jaso eta erregea obeditu eta hari leial izateko zina egiten zuten; b) arazoren bat jorratzeko agindua errege dekretuz jaso ezik, ezin zuten jorratu, baina beraiek onetsi behar zituzten lege proiektuak, erregeak sendetsi ondoren lege bihur zitezen; c) erregeari eskariak egiteko eskubidea zuten; d) monarkak proposatutako tributu eta zergak eskatzeko, adostasuna agertu behar zuten. Zergak gehienez bi urterako ezartzen ziren eta epe hori amaitu aurretik, Gorteek berriro botazioa egin behar zuten; e) aurrekontua aurkeztu behar zitzaien eta administrazioko atalen | egoera azaldu behar zitzaien, ezarri beharreko zergen inguruan botazioa egin aurretik; f) gertaera adierazgarriren bat jazotzen zenean deitzen ziren, erregearen ustez gertaeraren larritasunak hala eskatzen bazuen. Amaitzeko, lehen ikusi dugun moduan, Errege Estatutuak eginkizun urriak ematen zizkien arren, Gorteek garrantzi gero eta handiagoa hartu zuten, Ganberen araudietan araututakoa zela bide eta jarduera politikoa bera kontuan hartuta. | |
2011 | ||
Juan Campos AlonsoEsparru fisikoaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBurutik parasitoak kentzea.Berariazko produktua aplikatzea.Asteroko azterketa.Txertoen egoera egiaztatzea.Dagokion osasun profesionalekin hitz egitea.HPIIzena: ...bizitzan duen garrantzia azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke, garrantzitsua baita.Ez zaio erantzun behar, berak lehenago erantzun ez badu.Entzuteko ariketak eta jolasak egin behar dira.Taldean integratzea bultzatzea.Besteak bezala tratatu behar dugu, eta besteen aurrean baloratu.Hilero berrikus liteke.Taldeko jolasak bultzatu behar dira, integratua senti dadin.Gogo aldarte ona sustatzea.Bere | egoera azaldu behar zaio. Lehengo egoeraren eta oraingoaren arteko aldea erakutsi behar zaio, hau da, egun guztian bakarrik egotearen eta beti haurrekin eta helduekin egotearen arteko aldea.Hilero berrikus liteke.Egoera hau aldi baterako dela azaldu behar zaio.Eskolaren edo ikaskuntzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontrolatzea, ama semeen arteko harremana ikusteko. | |
2019 | ||
Ez naiz itzuliko, ez bakarrik. Beldurra ematen didana Uxueri | egoera azaldu beharra da. Ez du horrelakorik merezi, baina ezin dut besterik egin. | |
2022 | ||
[Didier Reynders Europako Batasuneko] Justizia komisarioak argi utzi zuen blokeoak ezin duela gehiago iraun. Europari | egoera azaldu behar diogu, eta Europak adierazi behar du honek gehiegi iraun duela. Gure sistema lotuta dago legealdiekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 4 (0,03) |
Lehen forma
egoera | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera azaldu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera azaldu behar | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |