2011
|
|
Arrisku sozialean dauden familiak eta adingabeak baloratzea eta diagnostikatzea.Familiarentzako eta adingabearentzako hobekuntza planak egitea beharrezko proposamen tekniko eta administratiboak zehaztu ondoren, betiere adingabearen mesedetan.Familiari eta adingabeari segimendua egitea, bai jatorrizko familian, bai erakundeek esleitutako beste familia batean (familia zabalean edo kanpoko familia batean). Esku hartzen duten talde eta zerbitzuekin lankidetzan aritzea.Haur gaietan oinarrizko arreta ematen duten gizarte zerbitzuei aholkua ematea.Erabiltzailearen oso gertuko maila batean, beste pertsona batzuk ere baditu, hala nola haurrei arreta emateko delegatuak; haur eta nerabeei arreta emateko talde teknikoen proposamenen bidez esku hartzen dute, eta haien segimenduaz arduratzen dira. ...eta adingabeari laguntzea haien arazoak ezagutzen eta haietaz jabetzen.Gatazka egoeretan, irtenbideak bilatzen laguntzea.Elkarreragina sustatzea; jarraibideen bidez, familiaren dinamikan elkarbizitza bultzatzea; eta, harremanei eta jokabideei dagokienez, orientazioak eta arauak sustatzea.Adingabearen garapen egokian eragina duten prozesuak azpimarratzea, eta garapen hori erraztuko duten jarduerak
|
egitera
bultzatzea.
|
2012
|
|
Ekintza bakoitzak eragiten duen asebetetzeak ekintza horiek berriz
|
egitera
bultzatzen ditu haurrak, eta horrek aukera ematen die horretan parte hartzen duten eskema kognitiboak finkatzeko, bai eta mugimen garapena eta gorputzaren kontrola lortzeko, gero eta handiagoa eta asebetegarriagoa.
|
|
Notarik lasaigarrienak dira. Geldotasunez eta pazientziaz mugitzera eramaten gaituzte, eta gogoeta
|
egitera
bultzatzen. Ados jarri ezinik dabiltzan taldeak berehala baretu ditzake, haur ipurterre bati logura eragiteko balio dezake, bai eta muskuluak eta nerbioak berehala eta behar bezala erlaxatzeko ere.
|
2016
|
|
Arrazoia ez da gizakia une jakin batean aukera jakin bat
|
egitera
bultzatzen duen elementu bakarra: emozioak ere funtsezko elementuak dira gizakiok bizitzan hartzen ditugun erabakietan.
|
|
Zentro horrek Nafarroako Gobernuarekin eta hainbat gizarte eragilerekin nahiz erakunderekin egiten du elkarlana. Helburu du sinergiak bilatzea ingurumenari buruzko ezagutza hurbiltzeko Nafarroako gizarteari, bide batez, ingurumena hobetzeko eta kontserbatzeko ardura har dezan.Elkarbizitza, elkarrizketa, eztabaida, hausnarketa eta parte hartzea sustatzen ditu, martxan jartzen dituen egitasmoetan ahalik eta nafar gehienak inplikatuta.Jarrera eraikitzailearekin lan
|
egitera
bultzatzen du, eta horrek bestelako enpresa eta administrazioak hurbiltzera eta elkarlanean aritzera animatu ditu.Ingurumen informazio eta dokumentaziorako zentroek dituzten lan ildoak eta haietan jorratzen diren gaiak askotarikoak dira, ingurunearen arabera. Nolanahi ere, CRANAren barnean dauden zentroek gai hauek jorratu ohi dituzte oro har: Fraisorp, 2 GHZ:
|
2017
|
|
Larderiatsu edo inposatzaile izatea zure aholkuetan. Nola sentitu lukeen esatea edo baztertzen duen zerbait
|
egitera
bultzatzea.
|
|
Jarrera gisa. Atzeraelikatzea ematen dio mezuaren igorleari, hitz
|
egitera
bultzatuz, esaten ari denarekiko duela eta ulertzen duela adierazten baitio.
|