Emaitzak: 5
2002 | ||
Onddoen existentziari kasurik ez egiteak ugalketa eragin dezake, eta horrek, zerbait larria bihurtzeaz gain, hurbileneko pertsonei kutsatzeko arriskua areagotzen die. Izan ere, «atleta oinak» eragiten dien pertsonen laurdenak ez daki onddoek infektatuta daudela, eta, horri esker, urtean behin baino gehiagotan izaten dira, ez baitute tratamendurik | egiten haiei aurre egiteko, eta hori funtsezkoa da desagertzeko. Medikuntzak aurrera egin du, eta urruti geratu dira etxeko erremedioak, baina, infekzioa desagerrarazteko erabiltzen jarraitzen duten arren, kaltegarriak dira batzuetan. | |
2009 | ||
Errezelo arrazoituak Ángeles Llorca Díez ikertzaileak azterlan bat zuzendu zuen 2009an Granadako Unibertsitateko Musika, Plastika eta Gorputz Adierazpenaren Didaktika Sailean. Azterlan horren arabera, bideojokoek" eragin oso positiboa izan dezakete haurren hezkuntzan, eta ez diote kalte | egiten haien errendimendu akademikoari". Hala ere, analisiaren arabera," gurasoen erdiak baino gehiagok iritzi txarra dute". | |
2013 | ||
3 Erregeen jostailuengatik borrokarik ez egitea Haurrek jostailuak baloratzen ikasi behar dute, eta beste lagun batzuekin konparazioak saihestu. Konparazioak gorrotagarriak dira, eta haurrek ez dute ihes | egiten haietara. Beste ikaskide batzuek lortutako opari kopuruaren eta norberarenak dituztenen arteko desberdintasunek, berriz, apetatsu txiki batean gainditu ditzakete alarmak. | |
2017 | ||
Eta haurrek behar dute, jakina, guk denbora bat eskaintzea, ipuinak kontatzea eta abestiak kantatzea eta haien marrazkiak mirestea, baina behar dute, halaber, askoz denbora gehiagoan, han egon gaitezela, besterik gabe, gure gauzak | egiten haiek jolasten (edo aspertzen) diren bitartean, haien eskura behar izanez gero, baina bakean utzita. | |
2022 | ||
Bestalde, azken hamarkadetan beste saltsa batzuk ezagutu ditugu, batez ere kultura edo amerikarretatik datozenak, hala nola saltsa minak txile mota desberdinekin eginak. Normalean, haragiaren zaporea indartzen dutelako edo puntu mina ematen dutelako erabiltzen ditugu, baina ez diegu kasu handirik | egiten haien ezaugarriei edo osaerari Izan ere, osagai nagusia besterik ez dugu aztertzen (adibidez, Txile Jalapeñoa), eta ez gara beste alderdi batzuei erreparatzen, hala nola gatz edo azukre kopuruari. Pentsa dezakegunez, saltsa guztiak ez dira berdinak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
egiten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin haiek | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin haiek aurre | 1 (0,01) |
egin haiek errendimendu | 1 (0,01) |
egin haiek ezaugarri | 1 (0,01) |
egin haiek jolastu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |