2010
|
|
Era berean, Egiptoko hilobien irudietan sukaldaritzari buruzko eszena asko badaude: sopak prestatzea, ogia egitea (ikusi 1.4 irudia), eztiarekin prestatutako konpotak, etab. Ez da ezagutzen nola edo noiz aurkitu zuten legamien eragina ogia egitean; baina ogia
|
egiteko
teknika asko garatu zuten (seguru asko, ustekabean gertatu zen, Paleolitoan sua aurkitu zen bezala).
|
|
Ardoa: hemen mahatsondo autoktonoak bazeuden ere, erromatarrek ardoa
|
egiteko
teknika aurreratuak eta kalitate handiko mahatsondoak ekarri zizkiguten, Ebro ibarrean eta horren ibaiadarretan ezarri zirenak. Greziako zibilizaziotik ikasi ondoren, ardoa ez ozpintzeko erretxina erabiltzen zuten kontserbatzaile moduan, eta edaterakoan ur bero, ezti, lore edo belar usaintsuekin nahasten zuten.
|
2011
|
|
Ondorengo koadroak ikerketa honetan aplikatutako teknikak erakusten ditu, laburbilduta. Ikus daitekeen bezala, datuak eskuratzeko eta aipatutako dimentsioenazterketa
|
egiteko
teknika ugari aplikatu dira. Oro har, ikuspuntu metodologikokualitatiboa eta kuantitatiboa erakutsi dira, eta, ondorioz, ikerketa guztietan baliozkotasun zientifikoa lortzeko desiragarria izan ohi den metodoen arteko triangelaketametodologikoa lortu da.
|
2014
|
|
Sinplifikatu aurretik testua eta esaldiak konplexuak direnjakin behar dugu.Beste hizkuntzetarako lanetan oinarrituz (Siddharthan, 2006; Aluisio et al., 2008) gure hasierako lanetan esaldi luzeak, aposizioak, erlatibozko perpausak eta perpausadberbialak konplexutzat jo genituen. Egun, irizpide horiei eusten diegu baina horiezgain konplexutasunaren azterketa
|
egiteko
teknika sofistikatuagoak erabiltzen ditugu.
|
2015
|
|
Agerikoa da arkitekto oro ezin aritu daitekeela peritu on bat bezala; izan ere, peritu onaizateko behar diren jarrera konkretuak (irizpide bat
|
egiteko
teknika menperatu, ahozko bistabatean parte hartzeko gaitasuna izan) ez dira arkitekto profesional guztiengan ematen eta, askotan, eskamendu luzearen ondorioz baino ez baitira lortzen.
|
2017
|
|
Gaur egun SNOMED CT atzigarri dago AEBtako ingelesez, Britainia Handiko ingelesez, gazteleraz, danieraz eta suedieraz. Itzulpenak egiten ari dira, frantsesera, lituanierara eta beste hainbat hizkuntzetara2.Itzulpenak
|
egiteko
teknika ezberdinak erabili dira: batzuk eskuz egin dira (danieraren kasua (Petersen, 2011)), itzulpen automatikoa eta eskuzko lana konbinatuaz (txinerarako adibidez (Zhu et al., 2012)) edoitzulpen automatikoan laguntzeko sistema bat erabiliz (hau da frantsesaren kasua (Abdoune et al., 2011)).
|
|
Interbentzioetan parte hartu duten gurasoek kontrol taldekoekin konparatuz gero, informazioaazaltzeko eta negarraren gaineko ezagutza eta estresari aurre
|
egiteko
teknikak burutzeko gaitasungehiago erakusten dutela behatu da (Barr et al., 2009; Fujiwara et al., 2012). Aurre egiteko teknikahoriei dagokienez, artikuluen artean adostasunik egon ez arren, gehien aipatzen direnak honako hauekdira:
|
2019
|
|
Diferentzia hauek murrizteko, ezagutzaren transferentzia (transfer learning ingelesez)
|
egiteko
teknikak erabiltzeko asmoa daukagu. Ezagutzaren transferentziaren ideia nagusia corpus handiagoekin baina eginkizun ezberdinbaterako entrenatutako ereduak eredu berriak sortzeko erabiltzea da.
|