2000
|
|
Antza, sorgin fama zuen* Teofilok, eta lapurrarena ere bai. Beharbada inoiz ezinzutelako ebasten harrapatu, hanka
|
egiteko
metodo infaliblea zuela pentsatu zuten: katubihurtzea.
|
2005
|
|
Irakasleriaren talde lan eskasak, denbora faltak, prozeduraren konplexutasunak, baliabide edo aholkularitzarik ezak, eta abarrek ICPreneraikitzea oztopatzen dute. Baina, agiri honen garapena gauzatzeko elementuakdefinitu baino lehen, bere prozedura edo
|
egiteko
metodoa eta bidea zehaztu nahikonuke. Agiri pedagogiko hau garatzeko metodoak definitzerakoan hiru bide nagusiaipatuko ditugu:
|
2006
|
|
Paradigma horiek ezbaian jartzean, zientzia bera, hots, bere kontzepzioa, kolokan jarri zen. Beraz, historia
|
egiteko
metodoa ere ezberdina izan zen, narratiba eta hermeneutikaren bidezko metodoa, alegia. N. Davis-en iritziz, historian, hutsuneak betetzeko, irudimena zilegi zen, hots, teoria gabeko historiaren aldeko apustua egin zuen Davis-ek, determinismo historikoan, teorian ikusitakoak errealitate historikoan gehiegizko garrantzia izatea, aldez aurretik aurkitu nahi dena lortzea?.
|
2007
|
|
Eragiketen zenbatespena
|
egiteko
metodo berri hau lehengoa baino errazago eta sinpleagoa da, nahiz konplikazioak sor daitezkeen. Lehengoa diogunean ez dugu bakarrik kontutan izan Nafarroako Hitzarmen ohia, Ituna Ekonomikoa ere bai, honen kasuan Lurralde Historikoari edo lurralde komunari mozkin kopurua egozteko lurralde bakoitzean kokatutako higiezinen balioa, salmenten balioa, e.a. estimatu behar baitziren; oraingoan aldiz, bi legeen erreforma ostean, zaharkitutako metodo hori desagertu egin da, eta hemen azaltzen dena indarrean sartu.
|
|
Wundtek hizkuntzalaritzari egindako lehenbiziko ekarpena, 1883an Logik liburuaren bigarren partean dagoena, zuhaitz diagrama asmatzea izan zen. Perpausen analisi gramatikala
|
egiteko
metodo bat zen eta horren azken helburua zen perpausen atzetik dauden gogo egoerak nola dauden antolatuta azaltzea. Aurreko paragrafoan esan dugunez, Wundtentzat perpausa zen hizkuntzaren unitate nagusia.
|
2014
|
|
Jarduera hau lantzeko orduan agertutako gaitasuna ebaluatzeko, subjektuek aukeratutako metodoa hartuko da kontuan (sistematikoa, saiakuntza errorea, halabeharrez), bai eta lortu duen hirukote kopurua ere. Jakin badakigu, hirunaka hartzen diren sei elementuren artean 20 konbinazio desberdin egin daitezkeela, eta sei elementuren (A, B, C, D, E, F) hirukoteak
|
egiteko
metodo sistematikoa honako hau da:
|
2015
|
|
3.1 Ur laginen analisia
|
egiteko
metodoaren garapena
|
|
3.2 Bilis laginen azterketa
|
egiteko
metodo analitikoaren optimizazioa
|
2017
|
|
Matxin itzultzaile automatikoak oso era sinplean tratatzen ditu UFak, eta horrek oso itzulpen traketsaksorrarazten dizkio sarri. Lan honetan, aditza+ izena motako UFak automatikoki itzultzean sortzen direnzailtasunak aztertu ditugu, eta zailtasun horiei aurre
|
egiteko
metodo bat proposatu dugu.
|
|
Hainbat dira ikerketa soziolinguistikoak edota dialektologikoak
|
egiteko
metodoak eta moduak.Tagliamontek (2012) hizkuntza aldakortasuna eta bariazioa aztertzeko prozedura honela aurkezten du: 1) Observation, 2) identification, 3) reconnaissance, 4) Systematic Exploratory Observation, 5) testhypotheses, claims and observations, 6) interpret and explain the variable patterns, social andlinguistic.
|
|
Hezkuntzari lotutako HP (Educational NLP) betidanik interes handia piztu duen ikerketa lerroa da.Ataza bere osotasunean ebaztea batere tribiala izan ez arren, aspalditik da komunitate zientifikoa arazo zehatz batzuei aurre
|
egiteko
metodoen eta estrategien bila. Esate baterako, 2000 urteaz geroztikadin desberdinetako ikasleek galdera laburrei emandako erantzunak automatikoki ebaluatzeko atazakpil pilean egon dira.
|