2000
|
|
Harreman hau bi pertsonaiek ilusio xume baten modura biziko dute, izan ere, pertsonaiek bizitzaren aurrean sentitzen duten nekea, asperdura, ilusiorik eza... ahazteko bide gisa aurkezten baita maitasuna. Baina, narrazioaren bukaeran ametsetik ihes
|
egiteko
joerari eutsiz betiko bizimodura bueltatzeko erabakia hartuko dute.
|
|
Hala ere, deskribapenak
|
egiteko
joerarekin jarraitu du: bai pertsonaienak, bai paisaiarenak.
|
|
Hortaz, literatur lanen inguruko erreferentziez gain, zinema eta musikaren inguruko aipuak ugalduz doaz. Bestalde, metaliteratura
|
egiteko
joera nabaria da, honela, idazle askok bere liburuan bertan liburuari berari buruzko gogoetak eskainiz. Honekin guztiarekin, Pott Bandaren eragina nabarmena dela garbi ikusten dugu:
|
2009
|
|
Batez ere sube egune denean, egun sargoritsuaren ondorioz justuriak sortu eta behea bustita dagoenean, kontu handiz ibili beharra ei dago. Orduan ateratzen ei dira sugeak, eta egun horietan izaten dute haginka
|
egiteko
joerarik handiena.
|
2017
|
|
obsesioez haratago literatura", RIEV 49, 2 (2004), 521 orr. ezgaitasuna, harremana bera ezartzeko daukan ezina, bere funtsezko bakardadea. Neurosi obsesiboaren ezaugarri nagusia omen da ezinezko desira, desirari nola edo hala ihes
|
egiteko
joera, alegia.147 Istorioaren giltzarria, baina, joera horren kausa da, sintoma eragiten duen gaitza, neurotiko obsesiboa desira arbuiatzera bultzatzen duen mekanismoa. Nobelaren klimax narratiboa gauzatzen duen sekuentziaren hasierako eszenak adierazten digu gaitz hori zein den.
|
2019
|
|
" Itogarri oihularia da Keparen emaztearen jelosia; Juliak, berriz, gizonaren infideltasunei ezikusia
|
egiteko
joera du. Gizonek, Entziklopedistak, Martinek eta Abaituak, emazteak maite dituzte, baina jelosiak eragozten die bihotzez eta gardenki maitatzea, atzera begirako jelosiak, zehazki.
|
2021
|
|
Zentzu horretan, BHko irakasleek irakasgaiaren eremuaren barruan lan
|
egiteko
joera dutela esan du IE3 k arestian, modu hertsi samarrean, eta horrek nolabait" isolatuta" lan egitera daramala profesionala. Hain muturreko egoerak emango ez diren arren, egia da hainbat parte hartzailek jardun eremua norbere ikasgaira mugatzeko joera dagoela salatu dutela.
|
|
Kooperazioa helburu komunak erdiesteko eta haien ikaskuntza zein ikaskideena optimizatzeko elkarrekin lan egitean oinarritzen da (Jonhson, Johnson eta Holubec, 2013 in Jonshon eta Jonhson, 2014), eta intentzionalitatea eskatzen du, ez baita zoriz gertatzen den zerbait. Metodologia edo lan egiteko moldea baino gehiago da, hortaz, ikasten den edukia ere bada (Pujolàs, 2004) eta frogatuta dago gizarteko esparru batzuetan elkarrekintza indartzen eta sakontzen bada, batetik, eta kooperazioa lantzea helburu dituzten hezkuntza testuinguruak sortzen badira, bestetik, ikasleen kooperazioan lan
|
egiteko
joera handitzen dela (Choi eta besteak, 2021). Kooperazioan lan egiten den ikasprozesuetan, ez du esan nahi osatutako taldeko kide bakoitzak ez duenik hel85 Johnson-ek eta Johnson-ek (2014: 842) proposatzen dituzten lau IK motetatik Formal cooperative learning, informal cooperative learning, Cooperative based groups, Constructive controversy IK formalaren planteamenduetara, nagusiki, eta, zenbaitetan, IK informalera joko da.
|