Emaitzak: 10
2001 | ||
Izan ere, taldeari buruz duen ezagutzan oinarrituta, irakasleak honako hauekproposatuko ditu: jarduera mota bakoitzari zenbateko pisua eta tartea eskaini; jarduera horiek hezurmamitzeko jorratuko diren esparru komunikatiboak eta testuakhautatzeko eta ebaluazioa | egiteko irizpideak; jarduera horien hurrenkeratzea. | |
2005 | ||
j.. Ikasle berezien? curriculum egokitzapenak | egiteko irizpideak: gelakoikasle batzuek programa eta edukiak asimilatzeko programaren aldaketa etaegokiera beharrezkoa dute. | |
j. Curriculum egokitzapenak | egiteko irizpideak. | |
– Curriculumaren egokitzapenak | egiteko irizpideak zehaztea. | |
2006 | ||
Taulan agertzen da hogei urteren buruan nola aldatu zen populazioa Lizarrako merindadeko 36 herrietan. Taula | egiteko irizpidea da 1330 eta 1350 urteetan dauden su kontaketak edo fogerazioak kontuan hartzea. Hau da, unitate fiskalak nola aldatu ziren data batetik bestera, kontuan izanda ez garela populazio kopuru zehatzez hitz egiten ari (datu kuantitatiboa den arren), su bat ez baita beti auzokide bat, eta, gainera, auzokide bakoitzak familia bat izango duela atzetik. | |
2008 | ||
lehen ataleko hasierako ulermena, esaldiak, lehenengo hitzak eta hitz zerrenda, eta bigarren ataleko hasierako komunikazio keinuak, jolasak, gauzak erabiltzen, gurasoena egiten eta helduen beste ekintza batzuk imitatzen. Beheko 2.1 taulan ikus daitezke atalak eta zenbaketa | egiteko irizpideak. | |
2010 | ||
Gizartearen egoeraren faktore objektibo berri horien guztien aurrean, behar berriak azaldu dira eta behar horiei aurre | egiteko irizpide berriak ere: | |
2011 | ||
Afektibitateari dagokionez, besteenganako inolako enpatiarik ez dute agertzen eta ez dira harreman intimoetarako gai. Nortasun nartzisistaren nahastearen profila deskribatu ondoren, nahaste horren garapenean eragina duten zergati eta faktoreak arakatuko ditugu eta diagnostiko diferentziala | egiteko irizpideak agertuko. Azkenik, Salvador Dalí artista surrealista ezagunaren nortasuna aztertuko dugu, nahaste nartzisista jasan zuela pentsa baitaiteke. | |
2015 | ||
Hain zuzen ere, erakundeen jardueran hizkuntzaren prebentzioa | egiteko irizpideak eta tresnak ezarri nahi ditugu, hau da, jarduera osoa. Eta kasu hau, lurralde antolaketarena, bat da. | |
2017 | ||
Ondorioz, errorearen goi muga bat problemaren forma bilinealen ekarpen lokal bezala adierazten da, zein errore lokalen normen baturak mugatutadagoen. Goi muga hauek egokitzapena | egiteko irizpide bezala erabil daitezke (Solin eta Demkowicz, 2004). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 10 (0,07) |
Lehen forma
egiteko | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
egin irizpide | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
egin irizpide agertu | 1 (0,01) |
egin irizpide berri | 1 (0,01) |
egin irizpide bezala | 1 (0,01) |
egin irizpide zehaztu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |