Emaitzak: 5
2003 | ||
La Caixak bi helbide elektroniko esleitzen dizkie bere langileei, bata erabilera profesionalerako eta bestea erabilera partikularrerako, biak doakoak. Bigarrena, berriz, finantza erakundeak “erabilera pertsonala | egiteko egokitzat jotzen duena” da. Erabilera profesionaleko postari dagokionez, 9.2 artikuluan langileei ohartarazten zaie “ezin dela erabileran pribatutasun aurreikuspenik egon”. | |
2008 | ||
Fasea borondatezkoa da, bere kalifikazioa nota igotzeko bakarrik erabiltzen baita ikasle batek eskaintza gainditzen duen titulazio batean plaza bat lortzeko lehiatu nahi duenean. Unibertsitateek titulazio jakin bat arrakastaz | egiteko egokitzat jotzen dituzten irakasgaiek beste batzuek baino puntuazio handiagoa izan dezakete. Ikasleak aztertzen duen irakasgai bakoitza 0tik 10era kalifikatuko da eta gutxienez 5 puntu lortu ditu ariketa gainditutzat jotzeko. | |
Kalifikazio horietako bi titulazio jakin bateko onarpen notan sartzen dira, baldin eta irakasgaiak titulu horretako jakintza adarrari lotuta badaude. Unibertsitateek karrera jakin bat arrakastaz | egiteko egokitzat jotzen dituzten irakasgaiek beste batzuek baino puntuazio handiagoa izan dezakete. Horretarako, unibertsitate zentroek, beren plaza eskaintza publiko egiten dutenean, horietako bakoitzak titulazio bakoitzean duen balioa zehazten dute, eta 0,1 eta 0,2 arteko haztapen parametro bat esleitzen diote; horren bidez, sarbide oharrean sartzen diren ariketen kalifikazioa biderkatzen da. | |
2010 | ||
Irakasgai bakoitzari titulu batekiko ponderazio faktorea aplikatu diote. Haztatzeko parametro hori 0,1ekoa izan daiteke, edo 0,2koa, goi mailako ikasketak arrakastaz | egiteko egokien jotzen diren irakasgaietan. Parametro handieneko irakasgaiak hautatzen dituen ikasleak beste lau puntu gehitu ahal izango dizkio onarpen notari. | |
Rubén García/ Consumer Eroski Hezkuntza bizitza osoan garatzen den prozesua da, eta administrazioen hezkuntza eskaintza ezin da irakaskuntza arautuen esparrura mugatu. Ikasteko modu malguak izan behar ditu, inolako titulaziorik gabe hezkuntza sistema utzi duten helduei garatzeko eta aurrera | egiteko egokitzat jotzen dituzten oinarrizko gaitasunak edo titulazioak eskuratzeko aukera emango dietenak, bai lan esparruan, bai pertsonalean. Espainian, Helduen Hezkuntzako Zentroek (HHI) hezkuntza ibilbide desberdinak diseinatzen dituzte etengabeko prestakuntza progresiboa emateko, pertsona bakoitzaren behar eta gaitasunetara gehien egokitzen diren helburuak lortu arte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
egiteko | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egiteko egoki | 4 (0,03) |
egin egoki | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
egiteko egoki jo | 4 (0,03) |
egin egoki jo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |