Emaitzak: 5
2011 | ||
Kanariar Uharteek bakarrik egin dute berariazko araudi bat Komunitate honetan, esku hartzea ez da mugatu eskola eremura. Anita Irtengunek uharteetan hartu diren prestakuntzako beste neurri batzuk gogorarazten ditu, hala nola Hizkuntza Eskola Ofizialen irakaskuntzarako egokitzapen metodologikoak edo ikasteko zailtasunak dituzten pertsonek Kanarietako Trafiko Zuzendaritza Nagusiak ezarritako azterketa teorikoa | egiteko denbora gehiago izateko aukera. Neurri espezifikoak Kanariar Uharteetako ikastetxeetan hartutako curriculum neurriek argi eta garbi erakusten dute zer arreta eskaintzen ahal zaien esparru akademikoan ikasteko zailtasunak dituzten ikasleei. | |
2012 | ||
Aldaketa horiek jabearen arreta erakarri dezakete. Ez da harritzekoa txakurrak lo | egiteko denbora gehiago behar izatea, garabiagoa izatea eta beste animalia gazte batzuekin paziente gutxiago izatea, edo bakardadean eta lasai egoteko uneak bilatzea. «Normala da txakurrak izaera aldatzea agure bihurtzean, horrek dakartzan aldaketa eta hondamenen ondorioz», azaldu du espezialistak. | |
2013 | ||
Osasuna: Neerlandiako Research Voor Beleid aholkularitza enpresak egindako txosten batek adierazten du ordu gehiago egoteak estresa murrizten duela, jendeak aire zabalean jarduerak | egiteko denbora gehiago baitu, seguruago sentitzen baita eguneko argiarekin edo eguzkitan egoteak eragin ditzakeen ondorio positiboekin, adibidez, bitaminaren asimilazioarekin. Ordua aldatzeko eragozpenak Abantailak izan arren, ez dago ados ordutegiarekin. | |
2020 | ||
TDAH duen lehen hezkuntzako ikasle batek lankideek baino hiru edo bost aldiz gehiago behar izaten du lana egiteko, eta, hala ere, adimentsua izan behar du. — Zer egin etxean eta ikastetxean Adituek aholkatzen dute eguneroko errutinak ezartzea, egin beharreko ekintzak begiz babestea, lanak | egiteko denbora gehiago ematea, azalpenetan laguntzea edo erlaxazioa eta autokontrola bultzatzea. Halaber, haien arreta indartzea, emozionalki lotuta dauden pertsonekin egindako jokoen bidez. Zer ez da egin behar TDAHrekin Zigorrek, garrasiek eta modu txarrek ez dute inolako ikaskuntzarik eragiten, beldurra besterik ez. | |
2022 | ||
Zainketak oso desberdinak izan daitezke animaliaren arabera. Batzuek albaitaria gehiago bisitatu dute, beste batzuek ariketa fisikoa | egiteko denbora gehiago dute eta beste batzuek leku asko dute. Badakizu zenbat kostatzen den txakurra edukitzea? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
egiteko | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin denbora | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin denbora gehiago | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |