Emaitzak: 7
2012 | ||
Bigarrena, eta bestea bezain garrantzitsua, euskal gizarteak egindako eskaera eta gure eskolen emarietan erakutsitako konfiantza. Izan ere, edozein plangintzak bezala, euskararen normalizazioak hezkuntzan aurrera | egiteko bi norabideko zirkulazioa behar izan du. Batetik, ikastetxeek kalitatezko hezkuntza euskaraz bermatu dute, eta, bestetik, gurasoek horren alde egin dute, euskaraz ikastea beren umeentzat mesedegarria dela ikusi dutelako. | |
Familietako hizkuntza guztiak errespetuz hartu eta onartzen ditugu, ikasle zein irakasle bakoitzaren eta guztien atxikimendua lortzea baita gure azken xedea. Izan ere, eraldaketa prozesuetan norbanakoaren eta taldearen posizionamendua eraldatu behar bada, ezinbestekoa da kide bakoitza zein talde osoa aintzat hartzea. erronka horri aurre | egiteko bi gako daude gutxienez. Bata, ikastetxean normalkuntza proiektuaren hedapena edo komunikazio plana egitea; ahal dela, hezkuntza komunitateko kide guztiek proiektuaren nondik norakoak ezagutu eta ekarpenak edo kritikak, kezkak edo proposamenak nola egin jakin dezaten. | |
2015 | ||
SDren ebaluazioa | egiteko bi atal izanen ditugu kontuan: | |
2017 | ||
Ikertutako sinonimo kopuruak oso ongi erakusten du kontaktuan egondako hizkuntzen arteko harreman sakona; alde batetik, Zadarreko arbanasiera mintzaira dugu, eta, bestetik, kroaziera, zaratinera eta italiera. Ikerketatik ondorioztatu genuen Zadarreko arbanasiera mintzairan kontzeptu zehatz batzuei erreferentzia | egiteko bi sinonimo edo gehiago erabiltzen dituztela. Batzuetan, nahiz eta beren arbasoek jatorri lurraldetik ekarritako hitza ezagutu, nahiago izaten dute mailegua erabili egoeraren eta giroaren arabera. | |
2018 | ||
Azterketa | egiteko bi galdera hauei erantzun nahi diegu: | |
2023 | ||
Eta elkartean bertan bazeuden iritzi kontrajarriak: batzuek elkartea likidatu nahi zuten eta gehienok ez, baina aurrera | egiteko bi pertsona baino ez geunden prest. | |
Eta elkartean bertan bazeuden iritzi kontrajarriak: batzuek elkartea likidatu nahi zuten eta gehienok ez, baina aurrera | egiteko bi pertsona baino ez geunden prest. Eta, hori dela eta, gure elkartearen inguruan betidanik ibilitako pertsona batekin berba egitea erabaki genuen ea berak zer uste zuen honen inguruan, ea berak indarra eta gogoa zuen prozesutik tira egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
egiteko | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin bi | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin bi pertsona | 2 (0,01) |
egin bi atal | 1 (0,01) |
egin bi gako | 1 (0,01) |
egin bi galdera | 1 (0,01) |
egin bi norabide | 1 (0,01) |
egin bi sinonimo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |