2013
|
|
Hainbat arazori aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren ikerketa galderen ezaugarriak eta galdera horiek balioesteko irizpideak landu dituzu aurreko jardueran. Orain, unibertso misteriotsua arakatzen diharduzun bitartean, ikerketa galderak balioesten jarraituko duzu.
|
2014
|
|
Taldekideak lana
|
egiteko
beharrezko materialak biltzen ari diren jarraipena egin
|
2016
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
2017
|
|
Bestalde, fluidoak aztertzeko eta fluidoekin lan
|
egiteko
beharrezkoa da oinarrizko bi kontzeptu ongi menderatzea: dentsitatea eta presioa.
|
|
2 Hasierako egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Horiek zerikusia dute unitate osoan zehar landuko diren ideiekin, eta garrantzitsua da horien aurrean ahalik eta erosoen sentitzea.
|
|
2 Arakatze jardueretan, hasierako egoerak proposatzen duen ikerketa
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Horiek zerikusia dute unitate osoan landuko diren ideiekin, eta garrantzitsua da haiekin ahalik eta erosoen sentitzea.
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Arakatze jardueretan, egoerak proposatzen duen erronkari aurre
|
egiteko
beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera horiek egiteko?
|