Emaitzak: 8
2011 | ||
Atsotitz judutar batek dioenez, arrainak nekez ikusten du itsasoa, txoriak ere ez dira gai hegan | egiteko beharrezkoa duten airea ikusteko. Baten batek hau dena animalien kontua besterik ez dela pentsa badezake ere, oker dabil. | |
2013 | ||
Hiru esparruok oso potentzia desberdinekoak dira, toki hibridoak dituzte, eta banaketa orotan bezala, findu egin behar da kategorizazioan. Sailkatze ororen arazoak arazo, egungo gizarte egiturei argazkia | egiteko beharrezkoa da hiru guneon bereizketa egitea. | |
2015 | ||
Nor? Non dago desertuari aurre | egiteko beharrezkoa zaigun laguna? | |
2017 | ||
Kontserbadoreak izan dira betidanik. Egin duzuena | egiteko beharrezkoa da jende, baliabide eta konbikzio politiko kolektibo aunitz edukitzea. Eta, zinez diotsut, ez dut sinesten zuek bakarrik behar den guzia daukazuenik. | |
Hona hemen lehendabiziko ondorioaren bigarren ondorio logikoa: iraganak ez ditu jada etorkizunari aurre | egiteko beharrezkoak diren ezagutzak, ez baita betiereko itzuleran errepikapena, egoera guztiz berria baizik. Ume eta gazteek jakin badakite etorkizuneko erronkei aurre egiteko antzuak suertatzen direla nagusien aholkuak, desfasaturik geratu dira, iraungiak eta zaharkituak jada, beraien ezagutzak bezala. | |
2019 | ||
Bigarrena, kontsideratu zuten aldaketa | egiteko beharrezkoa zela betiko araua errespetatzea; hau da, esaldi bakoitzean agertzen diren pertsonen arabera, izen sintagmetan, pertsona izenordainak, eta, aditzetan, bere markak, komunztaturik mantentzea. | |
2020 | ||
Garondo hezurretik sartuta, berehalakoan hil zen. Txosten forentseak zioenez, hilotzaren lekualdatzea | egiteko beharrezkoa izan zen bigarren pertsona baten parte hartzea. Inguruabar hori ez zen hedabideei iragazi. | |
2021 | ||
Lehen kapitulu honetan aipatu lehenengo atsekabeari helduko diot, hots, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo askoren funts gabeziak sorrarazitako atsekabeari, egungo pedagokraziak sortutakoari. Eta, hala eta guztiz ere, honako liburua ez da pedagogia liburu bat, ezta gidaliburu bat ere, egungo heziketa sistemaren inguruko ikuspegi bat baizik; edo, nahi bada, atsekabeari aurre | egiteko beharrezkoa zaidan susmo baten azaleratzea. Zentzu horretan, ikuspegi bat den heinean egia asko agertuko diren arren, liburu honek ez du egia absoluturik aurkeztu nahi, galderak planteatu baizik; balizko arazoak eta arriskuak mahai gainean jarri, baieztatzen eta ezeztatzen den guztiak zalantza eta hausnarketa piztea baitu helburu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
egiteko | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Pamiela | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin beharrezko | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin beharrezko ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |