2009
|
|
Ez dugu sekula egin, hitz batean esateko, Leturia-rena bezalako ibilaldirik gogo bideetan barrena" (1983ko ed., 11 or.). Arantzazuko Teologiako ikasleek ere" irentsi" egin omen zuten nobela, Iñaki Bastarrikak Txillardegiri berari gutun moduan Jakin aldizkarian idatzitako artikulu kritikoan aitortu zuenez; 1 eta goraipamen handiak izan zituen nonbait; Bastarrikak berak, pozik agurturik idazle gazte berri" egikorra", bere iritzi aski negatiboa azaldu zion nobelari buruz, batez ere" ekarrizkoak" omen zirelako bertan erabiltzen zituen gaiak, eta ez" etorrizkoak". Luis Villasantek —Bastarrikaren eta lagunen irakasle orduan Arantzazun— Egan en argitaratu zuen bere iritzia2; gaiaren aldetik kritikatu zuen bereziki nobela, eta existentzialismoren kritika orokorra
|
egiteko
baliatu zuen bere idatzia; hala ere, autoreari zorionak emanez —" euskal literaturan egin digun sarrera ospetsuagatik" — eta obragatik bere poza agertuz amaitu zuen bere idatzia: " Ondokoak asikiñen arabera izango badira, ba du ama euskerak zergatik poztu".
|
2013
|
|
Horrela, EAEko ikastetxe guztietan eginiko Ebaluazio Diagnostikoaren bitartez LMH4ko eta DBH2ko ikasleen eskolako hizkuntzaerabilerei buruzko datuak bildu ziren. Datu horien analisi txostena 2012 urtearen amaieran zabaldu zen, baina artikulu honetan azterketa hura
|
egiteko
baliatutako ikuspegi eta erreferentzia teorikoen deskribapena eskaintzen da. Gainera, artikuluan datuen azterketaren gainean hainbat ikerlarik eta adituk eginiko analisien eta proposamenen erreferentzia ere eman da.
|
|
Horrela, EAEko ikastetxe guztietan eginiko Ebaluazio Diagnostikoaren bitartez LMH4ko eta DBH2ko ikasleen eskolako hizkuntza erabilerei buruzko datuak bildu ziren. Datu horien analisi txostena 2012 urtearen amaieran zabaldu genuen, eta artikulu honetan duzue azterketa hura
|
egiteko
baliatu genituen ikuspegi eta erreferentzia teorikoen deskribapena. Era berean, lerro hauetara ekarri ditugu 2011ko datuen azterketaren gainean hainbat ikerlarik eta adituk eginiko analisien eta proposamenen erreferentzia.
|
|
Datu horien analisi txostena 2012 urtearen amaieran zabaldu genuen (Soziolinguistika Klusterra 2012a), eta artikulu honetan duzue azterketa hura
|
egiteko
baliatu genituen ikuspegi eta erreferentzia teorikoen deskribapena. Era berean, lerro hauetara ekarri ditugu 2011ko datuen azterketaren gainean hainbat ikerlarik eta adituk eginiko analisien eta proposamenen erreferentzia.
|
2014
|
|
Horretarako ezinbestekoak dira urtean zehar egiten diren asanblada zein asteburu pasak. Azken hauek urtean hiru aldiz egiten dira (lau hilabetean behin) eta hezitzaileen arteko harremanetan eta konfiantzan eragiteaz gain, urte osoko programazioak burutu eta ebaluazioak
|
egiteko
baliatzen dira. Bestalde, asanbladak hilero egiten dira.
|
2020
|
|
Horretarako proiektua aurkeztu da EHUren Unibertsitatea Gizartea ikerketa deialdian, eta baiezko ebazpena jaso ondoren, epealdian gauzatuko da. Proiektu honetatik etorriko diren baliabideek ikergai horri erantzutea bermatuko dute; baina egitasmoaren diru sarrera bakarra izanik, Behategiaren gainerako egitekoei ere aurre
|
egiteko
baliatu dira baliabide urri horiek.
|