Emaitzak: 4
2001 | ||
artikulu honek interpretazio ezberdinak | egiteko atea zabalik uzten badu ere, indarrean dirau eta elementu komun batean azpiegitura hori instalatzeko eskubide indibiduala aitortzen du, betiere interesatuaren kontura. | |
2004 | ||
Aspalditik, arrazaren kontzeptu biologikoa “tabua” izan da zirkulu akademikoetan, beldur baita arrazaren erabilerak AEBko gizartean nagusi ez diren etniekiko jarrera eta politika diskriminatzaileak legitimatuko ote lituzkeen. Georgia Dunston Howard Unibertsitateko genetikan aditua da, eta ohartarazi du BiDil “beltzentzako botika” gisa merkaturatzeko aukera izateak arrazaren kontzeptu biologikoan oinarritutako praktika medikoak sustatu ditzakeela, abusuak | egiteko atea baita. Dunstonek zehaztu du botika hori ez dela eraginkorra guztientzat, eta, gainera, ez dakiela erabilgarria den beste populazio talde batzuentzat. | |
2006 | ||
Uste da drogekiko mendekotasunak, portaera desberdinekin agertzen bada ere, mekanismo biologiko komunak dituela, zirkuitu kognitiboekin eta sari zirkuituekin elkarreragiten dutenak. Mendekotasunaren oinarri neuronalak identifikatzea izan zen, garai batean, mendekotasunen beste interpretazio bat | egiteko atea, entitate kliniko diagnostikatu eta tratagarri gisa. Zoritxarrez, ospitaleetan substantziekiko mendekotasunak behin eta berriz agertu zirenez, medikuek ikusi ahal izan zuten drogak modu jarraituan erabiltzeak garunean egokitze aldaketak eragiten dituela, eta aldaketa horiek azaltzen dituztela tolerantzia fenomenoak (gero eta dosi handiagoak behar dira efektu bera lortzeko), mendekotasun fisikoa, kontsumo konpultsiboa, garuneko sari mekanismoak aktibatzea eta abstinentzia sindromea. | |
2008 | ||
Ia ezinezkoa da haur bat bere inguruko publizitate mezuetatik isolatuta edukitzea. Gobernuak gai horretan aldaketak | egiteko ateak irekitzen ari diren honetan, familiak dira atzean geratu behar ez dutenak, beren seme alabentzako elikadura hobeari buruzko informazioa eman behar dutenak eta, beharrezkoa bada, etxetik bertatik elikadura ohituren birbideratzea egin behar dutenak. Zalantzarik gabe, guztion lana da haur baten obesitatearen garapenean eragina izan dezaketen faktoreak ahalik eta gehien geldiaraztea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
egiteko | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ate | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ate ireki | 1 (0,01) |
egin ate zabalik | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |