Emaitzak: 3
2012 | ||
Kontuan harturik materialak bereziki prestatzea eta hezitzaileek zehazki horretan aritzea eskatzen duten jarduera zehatzak direla, tailerrak | egiteko adin egokia 12 hilabetetik gorakoa da. | |
PSIKOMOTRIZITATE JARDUERA HIZKUNTZA JARDUERA JOLAS LIBREKO JARDUERA JOLAS ESPERIMENTALEKO JARDUERA LANBIDEEN TXOKOA Bete ezazu lauki hau. Proposatutako metodologia aukera bakoitzaren arabera, adieraz itzazu jarduera | egiteko adin egokia eta, zure iritziz, metodo bakoitzak dituen alde onak eta eragozpenak. METODOLOGIA AUKERA ADIN EGOKIA ALDE ONAK ERAGOZPENAK Interesguneak Txokoak Tailerrak Jolas librea Jolas esperimentala Gelako kide guztien artean, antola ezazu haur eskolan landu daitezkeen interesguneei buruzko ideia jasa. | |
Ez da gomendatzen elikagai berriak sartzea sei hilabete igaro baino lehen, baina ez da komeni geroago egitea, dibertsifikaziorik ez izatea anorexiaren arrazoia izaten baita maiz. Otorduak | egiteko adin egokia, beraz, haurrak sei hilabete dituenean da. Elikagai osagarriek esnea hartu behar dute, banan banan Haurtxoa hazi ahala, bularreko hartualdien kopurua gutxituz doa, eta, beraz, edoskitzaroa hastean egunean sei edo zortzi aldiz elikatzen denez, pixkanaka pixkanaka lau edo bost hartualdira pasatuko da lehen urtearen bigarren erdian. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 3 (0,02) |
Lehen forma
egiteko | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin adin | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egin adin egoki | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |