Emaitzak: 7
2008 | ||
Bai gaiagatik, bai tamainagatik, eskultura hau Erdi Aroko ikonoekin nahiz kultura primitiboetako deboziorako irudiekin erlaziona daiteke. Lehen eskultura hau egin aurretik, Oteizak krisi erlijioso bat jasan zuen, eta Madrilen egiten ari zen medikuntza ikasketak alde batera utzi ondoren, eskulturak | egiteari ekin zion. Gertaera horrek finkatu zuen betiko artearen aurrean Oteizak izango zuen jarrera. | |
2011 | ||
La pelota vasca. La piel contra la piedra dokumentala egin ostean jasandako kritikak zirela-eta, seigarren fikzio lana | egiteari ekin zion, Euskal Herriaren tematika alde batera utzita. Aspaldidanik, 2001 urtetik bere arreba Anaren heriotzaren berri izan ondoren, buruan zuen zerbaiti bizitza emateko pausoa eman zuen Medemek. | |
Medem film honekin bizitzaren eta heriotzaren arteko hausnarketa bat | egiteari ekin zion eta joko bikoitz horretan emakumearen paperari, bizitza emateko gai denari, garrantzia eman dio. Filma hasi baino lehen bikoiztasun horren berri ematen digu autoreak: | |
2007an Caótica Ana egin ondoren Medemek bere hurrengo lana | egiteari ekin zion. 2010ean Habitación en Roma izeneko filma estreinatu zuen, Matias Bizeren En la cama (2005) pelikularen remake a izango zena. | |
2013 | ||
Berriz ere, estrategia diskurtsiboa, ikasleen aurrean autoritatea ezartzeko jarrerakomunikatiboarekinbatera jasotzen da. Une honetan ikasle baten jarrera «desegokia» dela-eta, askoz ere tonu zorrotzago eta zuzentzaileago batean hitz | egiteari ekiten baitio irakasleak eta tonu aldaketa honen bidez agerian utzi nahi du, bera dela irakaslea eta zenbait interakzio desegoki baztertzeko joera agerraraziko duela. | |
2018 | ||
Behin eragile guztiekin elkartu eta jaso beharreko informazioa eskuratuta, analisi kualitatiboa | egiteari ekin genion. Analisi hori metodo induktibo deduktibo batean oinarritu eta 2 taulan azaltzen den kategoria sistema ondorioztatu genuen: | |
2023 | ||
Behin elkarrizketa guztiak hitzez hitz transkribatu ondoren, jasotakoinformazioaren analisi tematikoa | egiteari ekin zitzaion (Braun eta Clarke, 2006). Metodologia kualitatiboetan, analisi tematikoa teknika egokitzat jo ohi da elkarrizketetan ageri diren gaiak lantzeko eta esanahiak sortzen diren testuinguruan interpretatu ahal izateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
egiteari | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ekin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |