Emaitzak: 7
2007 | ||
Gure ikerketatik ondoriozta daitekeenez, hizkuntzaren zailtasuna, denbora, dirua, hizkuntza erabiltzeko aukerarik eza eta hizkuntza ezagutzeko beharrik eza, kontra dauzkagun elementu garrantzitsuak dira. Horren ondorioa da herritar asko ez direla motibaturik edo euskara ikastera bultzaturik sentitzen eta, kontuak kontu, euskaraz aritzeko gaitasuna dugunok% 33 baino ez. | egitea dute helburu. Erdietsitako euskara maila ez dute egoera ezberdinetan jarduteko lortutako gaitasunaren arabera neurtzen, baizik eta urtean zehar egindako urratsen kopuruagatik. | |
2008 | ||
Lehen taldeak bikotekideetako batek euskaraz ondo hitz egitea eta besteak nekez | egitea du bereizgarri. Bikote mistoetatik datozen seme alaben %27 dira9 (30.788). | |
Azkenik," X" taldeak euskaraz ondo bi gurasoetatik inork ez hitz | egitea du bereizgarri. | |
2009 | ||
Euskara planetan erabili diren lidergo moten analisia egiteaz batera, lidergotza kudeatzeko modu ezberdinen inguruko ekarpenak | egitea dugu helburu. | |
Paradigma aldaketa horretarako aintzat hartu da, normalizazio bideak 30 urtetan utzi dizkigun erakutsiak, hainbat balorazio txostenetan bilduak. Diagnostiko batetik abiatu ginen, beraz, eta euskara planetan erabili diren lidergo moten analisia egiteaz batera, lidergotza kudeatzeko modu ezberdinen inguruko ekarpenak | egitea dugu helburu. | |
2019 | ||
Alde horretatik, taula aplikatu eta berehala ikusiko dugu eraginkortasun eskasa duela: anekdotikoa da (urtean behin/ bitan); euskaraz | egitea du xede, eta ez intereseko zerbait euskararen bidez; nahiko instituzionalizaKontua da iritzi inpresionistakuantitatibotik harantzagoko pausoak ematea, zehazki jakin dezagun zenbat aurreratu dugun (edo ez) eraginkortasunean. Eta horretarako ezinbestekoa da ekintzen miatu, eta lehentasunen araberako gradazio hierarkiko sendoa ezartzea. tuta dago; jarduera marjinala eta isolatua da... | |
Bi kontzeptu sinonimoak direnak, denak baitira herritarrak. elkartu eta dinamizatzaileak bultzatuta ekimen ezberdinen bitartez hitz batzuk ikastea da helburua: fitxak, fruituak, bingoa... ez da ezer idazten, irudi fitxen bidez ikasten baitute. handik kanpo ere, ekintza osagarriak | egitea dute helburu, aisia eta euskara uztartuz. hizkuntzaren prismatik hasi zen ekimena, 11 urteren ondoren, bestelako mugimenduak sortzen dituen proiektua da. dinamizatzaileek, proiektutik gertuen daudenek, honela definitu dute gaur egungo Auzoko egitasmoa: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
egitea | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin ukan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ukan helburu | 4 (0,03) |
egin ukan bereizgarri | 2 (0,01) |
egin ukan xede | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |