Emaitzak: 6
2002 | ||
Heziketak bidegurutze egoera bat sortu du: langabezia masiboarekin eta emakumeei aurrezarriak zaizkien lanpostuetako arrazionaltasun erreserbekin, lanbide baten jabe | egitea oso zaila bilakatu da. Baina aldi berean, bikote eta familiara itzultzeak, emakume gazteetan bereziki, gero eta posibilitate urrunagoa dirudi. | |
Halako sistemetarako eskema orokorra da morfotaktika eta morfofonologia bereiztea, eta kasu berriak aztertu ahala egunera liteke irudia. Beste batzuek aipatzen duten bezala (Ritchie eta beste, 1992), beste ereduekin konparazio zehatzak | egitea oso zaila da eta, horrexegatik, horiek iruditik kanpo gelditzen dira. | |
2006 | ||
Halaber, ikerketahauetatik ezin da adopzioaren aldeko ondoriorik atera, murritzak eta gaizkijorratuak izan baitira. Andersson ek (2004) aitortzen du lagin hauetara hurbilketaon bat | egitea oso zaila eta konplexua izaten dela, gehienetan, elkarte, aldizkarieniragarki, eta Interneten bidez lortzen da jendearen laguntza. Horrez gain, egilehorren arabera, galdera sorta demografiko gehienetan ez dira sartzen familiahomoparentalei buruzko galderak, eta horren ondorioz, gai honi buruz beharrezkoinformazioa galtzen da hainbat galdera sortatan. | |
2009 | ||
Euskaraz dauden eduki guztien atari nagusi bat egin daiteke, eta, aldi berean, gune bakoitzak bere izaera propioa mantentzea. Mundu errealean halakorik | egitea oso zaila da. Ni neu konbentzituta nago Internetek asko eman ahal diola euskarari, eta ahal dudana egingo dut sarean bere presentzia ziurtatzeko. | |
2015 | ||
Berun azido baterietan neurketak in situ | egitea oso zaila da, gelaxka elektrolitikoa inguruerasokorra baita. Alde batetik, ingurune azidoa da, eta material asko erasotuak izaten dira. | |
Babes bat. Orduan hizkuntza aniztasuna aberastasunada ekologiaren ikuspuntutik, eta ez hori bakarrik, aniztasuna da baita ere biziraupenerako giltza.Gero eta mundu konplexuago batean bizi gara, elkarreraginak daude, gaur egun diziplina batetikerronka berri bati aurre | egitea oso zaila da, hizkuntza teknikariak, ingurumenean adituak direnak, legelariak... behar ditugu. Eta baita ere pentsamendu eta mundu ikuskera ezberdina behar dugu.Hizkuntzak ez dira bakarrik komunikatzeko tresnak, mundua interpretatzeko moduak baizik, eta pentsamendu aniztasuna ere hizkuntza aniztasunarekin lotua dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
egitea | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin oso | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin oso zail | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |