Emaitzak: 6
2010 | ||
Etorkin helduen kasuan beraz gau eskolei dagokio euskara presente | egitea lurralde ez euskaldunetan. Euskara ikasteko, immigranteak euskalduntzeko, gau eskola da aukera nabariena. | |
Era berean, Marokoko estatuburuak batzordearen bi helburu nagusiak argitu zituen: Aurka | egitea lurralde osotasunaren etsaiei, eta tokiko gaiak kudeatzeko askatasun zabala eskaintzea Saharako biztanleei. Berreskuratutako gure hegoaldeko probintziek Mendebaldeko Sahara izendatzeko formula hori erabiltzen du eskualdekatzearen aitzindariak izan behar dute. | |
2012 | ||
Ekintza kulturalek dituzten ezaugarriak direla-eta, indarrean dago haien aldeko hautua | egitea lurralde baten garapenerako estrategien osagaiak zehaztean: (i) kultura da eskari gorakorra duen sektorea; (ii) kultura lan faktorean intentsiboa da; (iii) kultur sektoreetan egindako lanak ekonomiaren osotasunean egindakoak baino lan asebetetze maila hobeak sortzen ditu; (iv) oro har kultur sektorea ez da ingurumenaren suntsitzailea, ez ditu hondakinak sortzen eta gainera lekualdatzea erraz eragozten du (Rausell et al., 2007). | |
2013 | ||
Aukera bat zuten euskal hiztunak unibertso bereizi moduan hartu eta soilik euskal hiztun zirenei hizkuntza eskubide batzuk aitortzea, euskal hiztunen komunitatea gutxiengo izaten jarraitzera kondenatuz betiko. Beste aukera zuten, ofizialtasun maila ezberdinak eta hizkuntza eskubideen aitormen ezberdinak | egitea lurraldez lurralde edo zonaldez zonalde (Nafarroako moduan, adibidez). Aukera horiek alboratu eta beste bat egin zuten: | |
2019 | ||
Esan ohi da erraza dela auto erantzukizunaz hitz | egitea lurralde bat aberatsa denean eta gauzak ongi doazkionean, baina gogoratu behar da Euskadik autogobernua eskatu eta abian jarri zuenean, gure egoera ekonomikoa desesperagarria zela. Industria astunarekin zerikusia zuen ekoizpen egitura guztia hankaz gora jarri zen, gobernu sozialistek manufaktura baztertzearen aldeko apustua egiten zuten eta" politika ekonomikorik onena existitzen ez dena da" hura defendatzen zuten. hori gutxi balitz, indarkeria eta terrorismoaren arazoa ere bagenuen, kanpoko inbertsio aukerak asko urruntzen zituena. | |
Hirigintza teknika franko korapilatu da: nahiz eta hirigintza klasikoak jada albo ikasgai anitz izan, hala nola paisaialaritza, ingeniaritza, inguru kudeaketa, soziologia, energia, lurralde antolamendua eta soziologiatik datozen ikasketak, uztartzen joan da hirigintzaren profesionalak, gaur egun zatikako analisiak | egitea lurraldearen azterketa eraginkorra egiteko behar beharrezkotzat jotzen da, adibidez genero ikuspegitik azterketak, turismotik, gobernantzatik, hiri marketinetik, euskararen egoeratik, janariaren subiranotasunetik... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
egitea | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin lurralde | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin lurralde bat | 2 (0,01) |
egin lurralde azterketa | 1 (0,01) |
egin lurralde ez | 1 (0,01) |
egin lurralde lurralde | 1 (0,01) |
egin lurralde osotasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |