Emaitzak: 8
2012 | ||
– Hartzaileak zerbait | egitea lortzeko (gure produktuak erostea, inkesta bati erantzutea, etab.).. Informazioa emateko edo erantzuteko, hau da, hartzaileak aldez aurretik eskatu digun eta gure ustez lagungarria izango zaion informazioa emateko. | |
Presazkoa da arazoa konpontzea eta www.paginas amarillas.es web orria erabili du arazoa konponduko duen teknikari bat bilatzeko. Orri horrek eskaintzen duen zerrendatik egokiena iruditu zaiona aukeratu du, baina ez du harekin hitz | egitea lortu. Hortaz, mezu bat utzi dio ahots postontzian, telefono mugikorrera deitzeko eskatuz, bulegotik irten behar du eta. | |
Harmonian eta sintonian lan | egitea lortzea eskola adeitsu, atsegin, alai, abegikor, ireki, dinamiko, jostalari, ulerkor eta anitzaren jarduna ahalbidetzen duen luxu handia da. Horrelako eskola laguntasunean, hunkituz eta besteen gogo biziaz nahiz atsekabeaz kutsatuz eraikitzen da. | |
Ondasun baliabideak babesteko eta zaintzeko ardura duten erakundeek itxi lukete kudeaketa esparrua, besteak beste bisitariei modu profesionalean arreta emateko plan zehatzak ere antolatuta, publikoak ondarea ezagutu, ulertu, balioetsi, gozatu eta errespetatu dezan. Bisitariak aurrerapauso bat | egitea lortu behar da, alegia, ondarearekiko hasierako, kezkatik, ondarea, zaintzeko eta babesteko jarrerara? | |
2013 | ||
gizakiek gorputza sakonki ulertzea, gorputza modu eraginkor eta harmonikoagoan erabiltzeko, eta, hala, eguneroko bizitzako jarduerak eta lana hobeto egiteko. Horren bidez, metodoa praktikatzen duen pertsonaren bizi kalitatean hobekuntza handiak | egitea lortzen da. | |
2016 | ||
Haurra bere egoera emozionalen kontzientzia hartzen hastea funtsezko prozesua da, zeren, horrela, egoera emozionalek ez larritzea eta gainezka ez | egitea lortzen baitu: ez da gauza bera haserre egotea eta haserre gaudela jakitea. | |
2017 | ||
Zeraren eskaerei erantzuten saiatuko da eta aldi berean superegoaren kodea ahalik eta gehien errespetatu nahiko du. Bi atalak bat | egitea lortzen ez badu, gatazkak larritasuna eragingo dio pertsonari. | |
Sukaldarien gremioaren defendatzaile sutsua izan zen, haien lanean hobekuntzak | egitea lortu zuen eta lanbideari duintasuna eman nahi izan zion. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
egitea | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin lortu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin lortu behar | 1 (0,01) |
egin lortu eskola | 1 (0,01) |
egin lortu ez | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |