Emaitzak: 6
2000 | ||
Beraz, fantasiak | egitea funtsezko buru jarduera da, motorea desira izanik, benetan ase gabeko desira, zehatzago esanda. (Boulanger, 1981). | |
2002 | ||
Horretarako, oso beharrezkoa zen emisora bakoitzaren tokikotasuna gainditzea eta, beraz, herrialde desberdinetako emisoren parte hartzea, horrela Euskal Herri osora heldu ahal izateko. Herriarekiko harreman zuzena eskaintzen zuen eremuan lan | egitea funtsezkoa jotzen zuten, bakoitzak berean eta bere euskalkia erabiliz, iturrietatik bertatik informazioa eta lekukotasuna eskaini ahal zutelako, eta horretan zetzan beste komunikabide batzuekiko desberdintasun nagusia: teletipoetako, prentsaurreetako edota beste edonork bidalitako informazioan oinarritu beharrean, lehen eskuko adierazpenak, datuak eta lekukotasunak eskaini ahal zituzten, herritarrek berek emanda, haientzat herri txiki horietara heltzea errazagoa baitzen, kate handientzat baino. | |
2005 | ||
giza baliabideak eta ikastetxeko errekurtsoak garrantzitsuak dira (pertsonak, espezialistak eta abar); baliabidematerialen planifikazioa (instalazioak eta espazioak, tresnak, teknologiaberriak, ekipamendua, altzariak...) egin dugu urteko plangintzaekonomikoan (aurrekontuak...) eragin zuzena duelako eta, azkenik, baliabide funtzionalak (denbora, adibidez) antolatuko ditugu. Baliabide guztienaurreikuspen zehatza | egitea funtsezkoa da, egin ezean, ikastetxeko lanenbatean eragina izan baitezake. | |
2010 | ||
Aitzitik, kolonialismo berriak, Afrika osoa eta Asiako zatihandi bat ukitu zituenak, XIX. mendearen bukaeran eta XX. mendearen erdira arteindarrean egon dira. Hori dela-eta, Hegoaldeko herrialdeen egoera ulertzeko bertankolonialismoak izandako eraginari buruzko gogoeta | egitea funtsezkoa izango da.Horrekin batera, deskolonizazio prozesuen ezaugarriak ere kontuan hartzea merezidu, kasu gehienetan, deskolonizazioa, prozesu traumatikoa izan baitzen, baiindependentzia lortzeko bidean baita independentzia lortu osteko garaietan ere. | |
2011 | ||
Anai Berriotxoak, Villlasantek berak idatzitako Nere izena zan Plorentxi liburuaren hitzaurretik hitzen maiztasunen azterketa bat egin zuen. Anai Berriotxoaren hasierako asmoa zabalagoa zen, baina maiztasunen azterketak egitea oso neketsua zenez, eta holako lanak | egitea funtsezkoa zenez, zera proposatu zuen: | |
2019 | ||
Moduhonetan, gazteen multimedia gailuen erabilera lehentasunak edo gustuak adinaren arabera aldatzendirela badirudi eta honekin batera, ekintza sedentario motak ere bai. Hau dela eta, adinaren araberapantaila desberdinen erabilera aztertzen dituzten ikerketa gehiago | egitea funtsezkoa da, haur etanerabeen errealitatea hobeto ulertu ahal izateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
egitea | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin funtsezko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin funtsezko buru | 1 (0,01) |
egin funtsezko jo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |