Emaitzak: 6
2012 | ||
Testuinguru horretan, norbanakoaren irakurketan, interpretazio pertsonaletan oinarritutako kritika | egitea aproposagoa iruditzen zait, irizpide orokor eta mugatuen zerrenda huts bat jarraitzea baino. Postmodernitateak berezkoa duen estilo eza, kontraesankorra badirudi ere, korronte artistiko berria da, batez ere, gaur egun ekoizten (sortzearen kontzeptua modernitatean agortu omen zen) den literaturan eragiten duena, non denak balio duen, eta guztia den artea. | |
2016 | ||
Soziolinguistika analisi baten lehenengo pausua baldin bada aztertzea zenbatek hitz egiten duten asturieraz, asturieraz hitz | egitea aproposa izanda gizartearen aldetik (eguneroko bizitzan adierazgarri bihurtzen duen kontzientzia bereizgarriren bat islatzen duen neurrian), nondik dator hizkuntza hori. Nola erabiltzen zen protesta hitzaldiak hedatu baino lehenago, edo komunikabideetako polemiketatik urrutien dauden sektoreen artean? | |
2017 | ||
Ondoren, lehen aipatutako Atlantikoko monoxilak aurkituko genituzke (Mesolitoko testuinguruan), hau da, zuhaitz enbor batetik ateratako itsasontzia, bai erremintekin bai suarekin (beranduago etorriko dena) hustuta eta ibai edo urmaeletan erabiltzeko egina. Irakurketa errazteko nahiarekin, lanean zehar aipatutako monoxilen bilkura | egitea aproposa suertatu zaigu: | |
2019 | ||
Beraz, aurrera begira, programaren analisi sakonagoa | egitea aproposa litzateke, laginhandiago bat hartuz, ahulgune eta indarguneak sakonago identifikatzeko. Aipatu bezala, oraindik ere behin behinekoa den programa bati buruz hitz egiten ari gara; beraz, komenigarrialitzateke analisi hori aurrera eramatea hob ekuntzara bideratuta dagoen ebaluazio programa batlortu ahal izateko. | |
2020 | ||
Pentsa dezake batek gobernuak kontuan hartu ez duen lege hauste bakarra dela bere aginteari uko | egitea apropos eta praktikan. Zer dela eta ez du, bestela, horretarako zigor irmo, egoki eta neurrikorik arautu? | |
2021 | ||
Hau da, gazteak ahozkoan traketsago dabiltzala adierazteak baina horren inguruko lanketa egokirik egiten ez dela onartzeak problematikaren arrazoietako bat identifikatzen laguntzen du. Hori horrela, bereizketa garrantzitsu bat | egitea aproposa bezain garrantzitsua dela nabarmentzen du IE7 k: jardun didaktikoaren baitan gauza bat dela lantzea eta beste zer edo zer erabiltzea, eta horren adibidea eskaintzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
egitea | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin apropos | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin apropos bezain | 1 (0,01) |
egin apropos iruditu | 1 (0,01) |
egin apropos suertatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |