2000
|
|
kritika akademikoa eta kritika publikoa. Aitzitik, kritika publikoa deritzona aztertzeko garaian, egokiagoa iritzi diogu Ales Broch ek
|
eginiko
sailkapena aintzat hartzeari.
|
2001
|
|
Beraz, Gardner eta Lambert-ek
|
eginiko
sailkapen originala, integratibo instrumental continuuma?, ezin da ingurune guztietan mantendu, eta autore horieksailkapen zabalago bat proposatzen dute.
|
|
Familiaka
|
eginiko
sailkapena 122
|
|
Familiaka
|
eginiko
sailkapena
|
2003
|
|
Kasuguztietan joera beherakorra izan da. Era berean, sarrera edo garapen mailari begiratu beharrean, geografikoki
|
eginiko
sailkapenak kontuan hartuz gero, HegoaldekoAsia da nekazaritza sektoreak ekarpen handiena egin duen zonaldea,% 38 25bitarteko ekarpenarekin. Jarraian, Ekialdeko Asia eta Pazifikoa leudeke baina joerabeherakor nabarmenarekin, %25 izatetik erdira jaitsiz.
|
2006
|
|
Artikulu honetan interes horren isla utzi nahi dugu, eta horretarako, idatzi diren liburuen eta gaien hautapen bat eskaintzen dugu2 Bi atal bereizi ditugu. Lehenean, autodeterminazioaren zilegitasuna da ardatza, eta horretaz jardun duten hainbat teoria aztertzen da, Margaret Moorek
|
eginiko
sailkapenaren arabera (Moore 1998): Aukeraren teoriak, Kausa zuzenaren teoriak eta Nazio autodeterminazioaren teoriak.
|
2008
|
|
9 (1969, 34). Euskalkien aipamena Azkuek berak
|
eginiko
sailkapenaren arabera.
|
|
Ez dugu uste hizkera bera erabili behar denik administrazioan bando bat egiterakoan edo erakunde batetik bestera txosten tekniko zehatz bat igorri behar denean. Lehenengoan hizkera arruntetik gertuago ibili behar genuke eta hiztegi arrunta eta lexiko giltzarria baliatu, eta arlo bereko teknikarien arteko komunikaziorako erabili terminologia teknikoa, Cabrék
|
eginiko
sailkapena gogora ekarriz. Hoffmann-ek eginiko sailkapena aintzat hartzen badugu, oso abstrakzio maila baxuko hizkera erabili genuke herritarrekiko harremanetarako, hau da, hizkuntza naturala eta termino espezializatu batzuk eta sintaxi librea.
|
|
Lehenengoan hizkera arruntetik gertuago ibili behar genuke eta hiztegi arrunta eta lexiko giltzarria baliatu, eta arlo bereko teknikarien arteko komunikaziorako erabili terminologia teknikoa, Cabrék eginiko sailkapena gogora ekarriz. Hoffmann-ek
|
eginiko
sailkapena aintzat hartzen badugu, oso abstrakzio maila baxuko hizkera erabili genuke herritarrekiko harremanetarako, hau da, hizkuntza naturala eta termino espezializatu batzuk eta sintaxi librea. Abstrakzio maila altuagoko hizkera adituen arteko harremanetarako utzi behar genuke.
|
2009
|
|
1 taula. Psikopatologiaz Achenbach ek (1991)
|
eginiko
sailkapena.
|
|
Emakumezkoen Arazo Sexualei buruzko Ikuspegi Berriaren Lantaldeak
|
eginiko
sailkapen hau hainbat profesionalen gidarako egina da. Gauzak horrela, emakumeek dituzten arazoak aztertzeko ikertzaileek, emakumea eta sexualitatea uztartzen dituzten sexu hezitzaileek, eta emakumeei beren sexu bizitzan lagundukodieten klinikoek, marko berria dute orain sailkapen honekin euren lana hobetogauzatzeko.
|
2010
|
|
Henri Duhauren iritziz: . Matxin, bertsularia izateaz gain, poeta eta filosofoa ere zela baginakien? 39 Izaera filosofiko horren erakusgarri izan liteke P. Xarritton eta P. Lafitteri
|
eginiko
sailkapen psikologikoa: –Le poète improvisateur Matxin Irabola de Saint Pée sur Nivelle, en Labourd, nous exposa aussi un jour sa psychologie, au cours d' un repas à Saint Esteben, Basse Navarre, en 1929:
|
|
Collier ek (2008) gehiengoaren jokabidetik aldentzen den herrialde talde baten sorrera aztertu du. Prozesuhau, berria ez izanagatik, ahaztua egon da, baina UNCTADek gutxien garaturikoherrialdeei buruz
|
eginiko
sailkapena gaurkotzean3 berriz ere lehen planora ekarridu. Interesgarria da ikuspegi hau nabarmentzea, gero eta ikertuagoa den aspektubat azpimarratzen baitu eta desberdintasunekiko berezitasun bat eskaintzen baitu: polarizazioa.
|
2013
|
|
Itziar Urrutia Zorrozuak
|
eginiko
sailkapenetik jasoa. Ik. Felipe Arrese ta Beitia:
|
2017
|
|
Hori eta horrenbestez, Koldo Izagirrek eskaini digun errealitate irudikapena Alan Wildek
|
eginiko
sailkapeneko eredu premodernistari dagokio bete betean. Izan ere, Izagirrek satira zorrotza egin du, ez preseski Metxaren istorioan zehar aipaturiko bidegabekerien eragile zuzenen gainekoa, ez boteredunen, zapaltzaileen edo idazleak deitu bezala" min eman nahi" dutenen gainekoa.
|
2019
|
|
Hortaz, garrantzitsua da nabarmentzea gidalerroetakoedukiak ez direla beti bateragarriak hizkuntzaz hizkuntzako literaturarekin. Guri dagokigunez zehazki, haien sailkapena ez dator guztiz bat euskaraz egin izan direnekin ikus Gurrutxagak (2014) etaUrizarrek (2012, 78 orr)
|
eginiko
sailkapenak, bi alderditan bereziki: aditz arindunak (ikus azalpena beherago) ez diren kolokazioak (deiajaso, ados egon eta halakoak) ez direlako kontuan hartzen PARSEMEn, eta, beste lanen batean ere agerian jarri dugunez (inurrieta et al., 2018), aditz arindun konbinazioak izena+ aditza konbinazioetara bakarrik mugatzendituztelako, korrika egin, nahiago izan eta antzerakoak alde batera utzita.
|
2021
|
|
4.1.1a Ondoren aztertuko ditugun atzizki guztiek izen kategoriako hitzak sortzen dituzte. Izen horiek zein motatakoak diren aztertzerakoan, izenei dagokien kapituluan
|
eginiko
sailkapena hartuko dugu kontuan (§ 12 kapitulua). Modu askotako sailkapenak ikusiko ditugu Izenari dagokion kapituluan:
|
|
izen abstraktuak; egile izenak; izen multzokariak; tresna adierakoak; objektua, produktua adierazten dutenak; leku adierakoak; denbora edo garaia adierazten dutenak, eta ekintza zein ondorioa adierazten dutenak bereizi zituen. Izenaren kapituluan
|
eginiko
sailkapena eta inguruko hizkuntzetakoak ikusirik, honako azpisail hauek egingo ditugu gramatika honetan izenak sortzen dituzten atzizkiak aztertzeko: 1) nolakotasuna, izaera edo lanbidea adierako izenak sortzen dituztenak; 2) izen bizidunen sortzaileak; 3) izen multzokariak sortzen dituztenak; 4) objektua, tresna, lekua adierazten duten izenen sortzaileak; 5) gertaera, egoera eta ondorio izenak sortzen dituzten atzizkiak.
|