Emaitzak: 6
2002 | ||
Prozesu hau martxan jartzekoonartu behar da, hasteko, kanpoko jakintza objektua aldatu egin behar dela eskola programa batean integratu ahal izateko; horrek esan nahi du, batetik, jakintza objektuok egokitu egin behar zaizkiola ikasleek (eta irakasleek) ustez duten mailari; eta bestetik, jakintza objektuok antolatu egin behar direla diskurtso pedagogikokoherente eta homogeneoaren markoan (sekuentziatu egin behar dira kurrikuluan). Bronckart eta Plazaolarentzat (1996) hezkuntza jarduera konfiguratzen duten, testu pedagogikoek? irakaskuntzarako | eginiko eraikuntzak izan behar dute, eta ezjatorrizko testu zientifikoen kalko soilak. | |
2008 | ||
Gero eta gehiago exijitzen da eraikuntzarako jasangarritasun baldintza minimo batzuk ezartzea, eta energia eraginkortasunaren irizpideak eraikuntzan barneratzea3 Funtsean, berrikuntza nagusiak honako helburu hauen inguruan kontzentratzen dira: energia alternatibo garbi eta berriztagarrien erabilera bultzatzea, energia eraginkortasunaren irizpideekin | eginiko eraikuntza ematea eta arkitektura bioklimatikoaren garapena sustatzea. Azken hori, klima eta inguruko baldintzak aprobetxatuz diseinatzen duen arkitektura da4 Horrek, erabilitako material motak, beren zikloa eta berrerabilera, eta erabilitako eraikuntza sistema birplanteatzen ditu. | |
Hain zuzen ere, Etxebizitza Bideratzeko Egitasmoa 2002 zortzigarren ardatzean, eraikuntzaren kalitate eta jasangarritasunari buruzkoak proposatzen ziren. Bertan, besteak beste, energia alternatibo garbi eta berriztagarrien erabilera, energia eraginkortasunaren irizpideekin | eginiko eraikuntza eta arkitektura bioklimatikoaren helburuak aipatzen ziren, baita eraikitakoaren aprobetxamendua maximotzearekin lotutakoak ere. | |
2010 | ||
Von Knauer kapitainak azaldu zuenez, etxeak oso ahulak ziren lehergailuen menpe. Lur adreiluz | eginiko eraikuntzek ez zuten erresistentziarik ematen eta harrizko etxeek teilatu hauskorregiak izaten zituzten bonbardaketan. Honez gain, eraikinak baxuak izaten ziren, bizpahiru solairukoak. | |
2011 | ||
(...) Guztia aurrez prestaturiko planetan bezala noiz egokituko zain bazaude, oso litekeena da sekula betiko zain egon behar izana. Kanpora irten eta bizi korrontearekin beharrean badiharduzu, aldiz, ondorioztatu ahal izango duzu gauza txikien gainean | eginiko eraikuntza lanetik datorrela arrakasta. | |
2012 | ||
Beste aipamen bat: " Aitortu beharra dugu azken hamarkadetan | eginiko eraikuntza nazionalaren aldeko lanari esker mugimendu abertzalea Euskal Herri osoan indartzeaz gain, etorkizuna ziurta dezakeen Akordio Demokratikotik inoiz baino gertuago gaudela": Testu honetan agertzen dira borrokaren beharra, militantziaren garrantzia, eta garaipenaren segurtamena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
eginiko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin eraikuntza | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin eraikuntza eman | 1 (0,01) |
egin eraikuntza ez | 1 (0,01) |
egin eraikuntza lan | 1 (0,01) |
egin eraikuntza nazional | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |