Emaitzak: 5
2000 | ||
hemen agertzen da nabarmenen egunkari abertzaleen eta erregionalista edomadrildarren arteko aldea. Bigarren multzoarentzat (hemendik SUD OUEST kanpoanutzirik) Euskal Herria Hegoaldeko lau lurraldeek osatzen dute, kasurik onenean ere.Lurralde penintsularrei emandako espazioa Euskal Herriari emandakoaren %93tikgora baitago guztietan, leku gutxi | eginez bai Iparraldeari (ikusi dugun legez) baiEuskal Herria bere osotasunean hartzen duen ikuspegiari ere. Egunkari abertzaleetan, ordea, Hegoaldeak ez du agortzen Euskal Herriko errealitatea, baina bistan da aldenabarmenak daudela beren artean. | |
2005 | ||
Osterantzean, ingurumen mailako arazoak beste politiketan txertatzea nahitaezkoa zaie orain erakunde komunitarioei. Garapen iraunkorraren kontzeptua, hasieran ingurumen arlokotzat bakar bakarrik hartzen zena, eredu sozio-ekonomiko bideragarri bakartzat ageri zaigu gaur egun. Gainera, ingurumenaren arloan gardentasunaren garrantzia azpimarratzeko ahalegina egiten ari da, herritarrekin bat egitearren, eta indar berezia | eginez bai ingurumenari buruzko informaziora iristeko aukeretan, baita erabakiak hartzeko prozesuetan gizarte eragileak txertatzeko lanean ere. | |
2013 | ||
— Talde artea: konplexua da gehienetan, askotan beraien arteko posizio ezberdinetan kokatzen direlako, bata gehiago dominatzailea eta bestea gehiago menpekoa gertatuz; honako artekotasuna sortu ohi da helburu batzuekiko ere, beraien arteko erkaketa erabiliz, harreman positiboak hala negatiboak edukiz, arteko berdintasuna nekez erabiliz bai/ ez, arteko inposizioa | eginez bai/ ez, adostasuna lortu nahian bai/ ez, komunikazioak eta pertsuasioa eraginkorrak erabiliz bai/ ez; eman ohi dira ere beraien artean honako fenomenoak: " artalde" izenekoa (babez gabetasun ikasia: | |
2016 | ||
AOI metodologiarekin irakaslea lanaren eta ikaskuntzaren gidari bihurtzen da, irakaskuntza tradizionalean jakintzaren igorlea den bitartean. Eginkizun aldaketa horretarako beharrezkoa da ikasleentzat ikasgaiaren gida prestatzea; bertan ikasgaiarekin zerikusia duten arazoen zerrenda adieraziko da, non ikasleak bat (batzuk) aukeratu eta landu duen (dituen), bai ikerketak | eginez bai informazioa bilatuz baita beste ikasle batzuekin elkarlanean arituz ere (Thomas, 2000; Savery, 2006; Barron & Darling Hammond, 2008). Prestatzen den gidak ez ditu ikasleak banatzen, baizik eta ikaskuntzan eta ezagupena aplikatzeko gaitasunak garatzen laguntzen du, bakoitzak une ezberdinetan dauzkan beharrizanetara egokituz (Papert, 2001). | |
2018 | ||
Herria astekari huntan ainitz urtez parte hartu du, Mundu Zabalean sailean kronikari lana | eginez bai eta iritzi artikulu batzu idatziz" Larreko Mañex ttipi" izenpetzen zuela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
eginez | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin bai | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin bai informazio | 1 (0,01) |
egin bai ingurumen | 1 (0,01) |
egin bai iparralde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |