Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Orokorrean esanda, hiru lan mota egin ditu aholkulariak. Batetik, saioetan ikasleak esandakoa eta egindakoa aztertu du, etengabe ikaslearendiagnostiko egokia egiteko. Ikaslearen egoera, beharrak eta gabeziak detektatubeharko ditu, aholkularitza saioetan esandakotik.
2004
‎Duela zenbait urte egin beharrekoa zen, munduko museo garrantzitsu batzuk, Washingtongoak edo Pariseko Louvre k, berriztatzeak burutu zituzten garai bertsuan. Orduan ez zen ezer ere egin eta orain egitea, hein batean, gure mesederako izan da, beste lekuetan egindakoa aztertzeko aukera eman baitigu, horrela, hanka sartzeak saihestu ahal izan ditugularik.
2009
‎Euskara planari GOAZEN deitu genion duela 5 urte. Harez geroztik, ekimen, proiektu eta berrikuntza ugari sortu eta sartu ditugu planean, eta aurten egokitu zaigu egindakoa aztertzea: batzen, jasotzen, hausnartzen, jendearekin egoten, gastuei eusten, esfortzua optimizatzen ibili gara aurten.
‎Egin duguna epaitu Ebanjelioak emandako argitan. Ez joan aurretiaz dotrina batekin; joan lagunduz jendeari eta egindakoa aztertu kristau bezala. Ez egin zeuk, burua ateratzeko, baizik eta eginarazi besteei, partaide izan daitezen.
2010
‎Gainera, Bilbao Psikologia Zentrotik adierazi dute egunean minutu batzuk erabili daitezkeela ezarritako helburu horiei buruz gogoeta egiteko, ondo eta gaizki egindakoa aztertzeko. Esandakoa bete baduzu, zure burua saritu dezakezu, aipatu dute.
‎historian egindakoa aztertu dut, (OFF) eta ez naiz haiek
2011
‎Baina futbolak ez du atzera begira egoteko astirik ematen. Onerako eta txarrerako denbora gutxi izaten da taldeak egindakoa aztertzeko. «Futbolari profesionalak jakin egin behar du txipa aldatzen.
2013
‎...a, haientzako garapen plan pertsonalizatu baten bidez bi helburu lortzeko: Enpresako langileak motibatzea, haien produktibitatea areagotzekoErakundeko funtsezko lanpostu batzuetarako ordezkoak prestatuta izateko aukera emango dion sistema bat sortzea.Potentzialaren ebaluazioaren helburua da langileek etorkizunean izango duten portaera aurresatea; jardunaren ebaluazioan, berriz, langileek iraganean egindakoa aztertzen zen.Potentziala ebaluatzeko metodoakMetodo bat baino gehiago dago; ohikoenak hauek dira: Potentzial batzordea: aditu talde batek, barnekoak eta kanpokoak?
2014
‎Aldian behin, komeni izaten da eguneroko martxa pixka bat geratu eta denbora tarte bat hartzea inguruari erreparatzeko: atzera begiratu eta egindakoa aztertu, batetik; eta, bestetik, aurrera begira jarri eta bidea nondik nora egin nahi dugun pentsatu. Horixe egin dugu, urrian eta azaroan, euskalgintzan gabiltzan Udaleko eta herriko eragileek.
2015
‎Jakina da gu ez ginela hutsetik abiatu, aurretik egindakoa aztertu genuen eta, noski, erabili dugu. Lehendik abian ziren zenbait egitasmo eta aldez aurretik egindako plangintzak kontuan hartu ditugu gure prestakuntza antolatzeko.
‎— Euskararen erabilera bultzatzeko azken 2 hamarkadetan ikastetxeetan egindakoa aztertu genuen, hau da, euskara sustatzeko zer egiten zen eta zeri ematen zitzaion garrantzia (esate baterako, gelatik kanpoko jarduerak antolatzea, ikasleekin egiten diren jolasak euskara sustatzeko). Horren ondorioz, irakasle askorekin izan dugu hartu emana eta beraien jarrerak, kezkak eta zalantzak jaso ditugu; baita ikastetxe bakoitzaren ingurune soziolinguistikoa ere.
2021
‎Eskolan euskaraz ikasten duten haur eta gazteek askotan ez baitaukate erraztasunik eskolaz kanpo euskara erabiltzeko. Kultura eta Hizkuntza Politika Sailak euskaratik kirol arloan egindakoa aztertu duela onartu zuen sailburuak, eta gaian eskarmentua duten adituengana jotzea erabaki zuten. Horregatik, Jaurlaritzaren iritziz, aisialdian eta formalak ez diren eremu funtzionaletan euskararen erabilera zabaltzeko gakotzat hartu dute kirola.
2023
‎Proiektua hasi berritan," pixka bat galduta" zegoen, ez zekielako ongi zer egin nahi zuen: " Intuizioz ari nintzen argazkiak egiten, eta egindakoa aztertzen hasi nintzenean ikusi nuen hegaldiaren auzia interesatzen zitzaidala". Hegaztien artean, bereziki, usoengan jarri du arreta:
‎7" Euskararen erabilera bultzatzeko azken 2 hamarkadetan ikastetxeetan egindakoa aztertu genuen, hau da, euskara sustatzeko zer egiten zen eta zeri ematen zitzaion garrantzia (esate baterako, gelatik kanpoko jarduerak antolatzea, ikasleekin egiten diren jolasak euskara sustatzeko". (Mugertza eta Olasagarre, 2015:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia