Emaitzak: 6
2002 | ||
Nolanahi ere, Espainiako dentistek proposatzen diguten edozein plan babestuko dugu, betiere laguntza eta zientzia baldintza egokiak betetzen baditu”, dio. 2000 urtean | egindako inkestaren emaitzek, 1993an egindakoaren aldean, erakusten dute espainiarren aho hortzetako osasuna hobetu egin dela. Etorkizuna itxaropentsua dirudi, haur adinaren prebentzioa hazi egin delako eta etekin handiak eman dituelako. | |
2003 | ||
Era berean, gogorarazi du ez dela beharrezkoa engainua benetan gertatzea, baizik eta informazioa bera “produktua zuzentzen zaien pertsonak nahasteko modukoa izatea”. Epaiketan, ordea, urrunago joan zen, kontsumitzaile talde baten artean | egindako inkestaren emaitzek erakusten duten bezala. Lehen esan bezala, inkestatutakoen %90, 3k uste zuen produktu polemikoa oliba olioarekin frijituta zegoela, baina inkestatuen %42, 9k bakarrik uste zuen gauza bera gertatu zela demandatzailearen produktuaz, hura bai baitzegoen. | |
2005 | ||
Young-en arabera, “ziberzaleek” aldi baterako plazeraren alde egiten dute, harreman estu eta sakonen ordez. Egoera horrek berretsi egiten du TAIn espezializatutako psikiatrek | egindako inkesten emaitza. Inkesta horien arabera, Interneteko mendekotasuna dutenen erdiak baino gehiago drogak, alkohola, tabakoa edo sexua ere badira. | |
2010 | ||
Horregatik, teleprestakuntza klase partikularren merkatura ere iritsi da. Eskolaz kanpoko zerbitzu horiek bost ikasletik batek erabiltzen ditu Espainian, Estatistikako Institutu Nazionalak familien hezkuntza gastuari buruz | egindako inkestaren emaitzen arabera. Duela urte batzuk arte, ohikoena irakasle partikularrengana iristea zen, ikaslearen ikastetxe bereko lagun edo irakasleen gomendioen bidez. Orain, Interneti esker, errazago bila daitezke irakasle horiek bi aldeak harremanetan jartzeko berariaz sortutako atarietako batean. | |
2011 | ||
Hezkuntzakoa: opari izarra Urruti geratzen da ideia hori, hau da, haurrei gutiziak baino ez zaizkiela erosten, kontuan hartzen baditugu ikasleek | egindako inkestaren emaitzak. EROSKI CONSUMER, lau kontsumitzailetik hiruk diote beren seme alabentzako, familiakoentzako edo lagunentzako hezkuntza jostailuak erosiko dituela bereziki. | |
2021 | ||
Zein dira ondorioak? Pertzepzioari, identifikatzeko erraztasunari edo ulertzeko azkartasunari dagokienez, eta nutrizio sailkapeneko beste sistemekin alderatuta, Europako 12 herrialdetan, Espainia barne, dozenaka mila kontsumitzaileri | egindako inkesten emaitzek berretsi egin dute Nutrizio Score hobea dela eta eraginkorra dela haiei laguntzeko, eta, hala, elikagaiak nutrizio kalitatearen arabera egoki sailkatu ahal izan dituzte. Frogatuta dago sistema eraginkorra dela? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
egindako | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin inkesta | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin inkesta emaitza | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |