Emaitzak: 4
2007 | ||
Zenbaitautoreren iritziz, aurkikuntza horrek adierazten du gerraren ulermena bakearenabaino lehen garatzen dela. Hala ere, hori ez dute ikerketa guztiek baieztatzen.Esaterako, Hall ek (1993) Australian | egindako ikerketan ez zuen horrelakorikaurkitu. Beraz, bakearen eta gerraren ulermenaren garapenaz gehiago jakiteko, beharrezkotzat jotzen da 6 urtetik beherakoekin ikerketak egitea, nahiz etahorretarako beharrezkoa izango den hitzezko metodoen inguruan hausnartzea. | |
2009 | ||
Ikerketetan ere azaldu izan da nahasteak adinarekinduen lotura. Baina esan behar da orain arte | egindako ikerketek ez dutela argituhainbat alderdi: sintomatologia azaldu duten 30 urtekoek zein adinetatik pairatzenduten nahastea (posible da menarkiatik izatea), 40 urte dituztenek zein puntutaraino azaltzen duten nahastea (badirudi jaitsi egiten dela nahastea duten emakumeenkopurua), nahastea azaldu dutenek berarengan eragin dezaketen zein beste faktoreaurkezten dituzten (beste nahaste batzuk, lan eta ardura karga, anobulatorioakhartzeari uztea, hilekoarekiko igurikimenak, eta abar) (Borras eta Perez Pareja, 1999). | |
Kapitulu honetan oinarrizko mailako kirolean, futbolean konkretuki, kiroltasunaridagokionez bizi den egoeraren berri eman dugu. Aipatu dugun bezala, beharbezalako arreta jarri zaie gazte kirolariek dituzten jarrerei, eta horien garapenean eragile gizarteratzaileek, alegia guraso eta entrenatzaileek, duten eraginari.Ikusi ahal izan dugunez, historian zehar | egindako ikerketa ez espezifikoek eta gukgure partetik garatutakoak, neska eta mutilen artean, kiroltasunean diferentziakbadaudela iradokitzen dute. Desberdintasun horien sorburua genero ezberdinekogazteek jasotzen duten gizarteratze prozesu ezberdinduetan topa dezakegula defendatu dugu. | |
2017 | ||
Proiektuetan konpromezua eta komunikazioa ahalbideratzeko Web aren erabilera aplikatzen duten adibide asko aurkitu daitezke. Baina | egindako ikerketan ez dago Erresilientziaren inguruko Informazio Portal moduan erabiltzen den Web aren adibiderik. SMR ek hasieran informazioa partekatzeko plataforma baten garapena burutu zuen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
egindako | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ikerketa | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ikerketa ez | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |