Emaitzak: 5
2009 | ||
Edozelan ere, eta iritzita egokia dela material hori entregatu izana, baina objektiboki nahikoa ez dena, argitu behar dira gai bi. Lehena izango litzateke, Aranzadik | egindako ikerketen emaitzen berri bakarrik emango dio Eusko JaurlaritzakAudientzia Nazionalari?, edota interpretatu behar dugu autonomia erkidegokogobernuak parte izango balitz moduan bertaratzeko asmoa duela, antza, ireki berriden prozesuan. Hori izan bada, hasieratik, oraingo autonomia erkidegoko gobernuaren borondatea, zelan ulertu behar dugu orain urte asko nahitaezko desagerpenei eta fusilatuen hilobiei buruzko materialak eta frogak eduki eta neurri instituzionalak eta juridikoak hartu ez izana, erantzukizunak argitzeko, halako eskubideurraketa, genozidio ekintza eta gizon emakumeei egindako krimenak direla-eta? | |
Neskatoek eta mutikoek haserre adierazpenetan dituzten berezitasunak aztertzeko | egindako ikerketen emaitzak ez dira argiak. Horrela, nesken eta mutilen artean ezberdintasunak topatu izan diren kasuetan, zenbait egilek oinarri biologikoaren pisuari egotzi diote ezberdintasunon arrazoia, gizarteratzeak hain adin txikikoetan eraginik ez duela argudiatuz (Tremblay, Hartup eta Archer, 2005). | |
2010 | ||
Bagoaz orain aztertzen nola kokatzen den NIMBY delakoaren deseraikitzekritiko hau Amorebieta Etxanon orain dela kasik hamar urte izaniko kanpainaekologista indartsuan. Horretarako bere garaian | egindako ikerketaren emaitzei (Larrinaga, 2003) kasu egingo diegu, beste behin ere. | |
2014 | ||
Artikulu honetan, euskal kulturaren arloan | egindako ikerketaren emaitzen partetxiki txiki bat baino ez dut aurkeztuko, adibide gisa; hain zuzen, emakumeenak izanohi diren arloekin edota generoarekin zerikusia duten zenbait eduki ekarriko ditut, betiere berriemaileek adierazi duten gorputz dimentsioa nabarmenduz. Hiru ataletanmultzokatuko dut hemendik aurrerako informazioa: | |
Zenbait metodoren bitartez | egindako ikerketen emaitzak kontuan hartuta, esaterako, garuna kaltetua duten haurrekin egindako ikerketak eta jarduera elektrikoari buruzko ikerketak?, garun azalaren hainbat eremu haurtzaroan hasten dira funtzionatzen. Prozesu horrek haurtzaroan zehar jarraitzen du, nerabezarora arte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
egindako | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ikerketa | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ikerketa emaitza | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |