Emaitzak: 5
2009 | ||
Aterpetxe, jantoki sozial, eguneko zentro eta lantegi okupazionaletara joaten dira. Krisiak kaltetutako herritar batzuk etxerik gabeko pertsonentzako baliabide espezifikoak eskatzen hasi dira Aurtengo apiriletik maiatzera bitartean | egindako galdetegi batetik aurrera, entitateak ikusi du 2009ko lehen hiruhilekoan %30 handitu dela etxerik gabeko pertsonen kopurua. Kopuru hori bertako pertsonen hazkundeak(+% 17) baldintzatzen du, baina, batez ere, etxerik ez duten etorkinen bolumenak(+% 68). | |
2017 | ||
Ikerketa teknika moduan, galdetegi egituratu bat erabili da, bi zatitan banatua. Batetik Google Drive bitartekoaren bidez | egindako galdetegi bat eraikiz, gazteek euren ikastetxeetako ordenagailuetan berau erantzungo zutelarik. Bestalde, galdetegi fisiko bat erabiliz, plataforma birtualak eskaintzen ez zituen aukerak paperaren bitartez konponduz. | |
2018 | ||
Are gehiago, bizitza gertakizunak, hala nola, adibidez" jubilatu naiz" edo" goi mailako ikasketak egiteko matrikula egin nahi dut", errazago eta modu unibertsalago batean identifikatzen ditu erabiltzaileak eta horregatik erabilgarriago dira, adibidez, erabiltzaileari | egindako galdetegi batean erabiltzeko. Aldiz, zerbitzu espezifikoei buruz galdetzen badiogu erabiltzaileari, askotan modu abstraktuan izendatzen direnak, zailago egiten zaio horien jarduera zehazki zein den ulertzea. | |
2022 | ||
Sexu jazarpena lantokietan, sekretu kolektiboa lelopean, arreta berezia jarri nahi dio sindikatuak gaiari, besteak beste datu kezkagarriak iritsi zaizkiolako esku artera: prekaritatearen inguruko kanpainaren barruan | egindako galdetegi batean, 183 jazarpen kasuren berri eman dute emakumezko langileek eurek. Enpresei eta erakunde publikoei neurriak eskatu zizkien sindikatuak, atzo Bilbon eginiko agerraldi batean, eta halakoak negoziazio kolektiboan txertatzea galdegin zuen: | |
2023 | ||
Europako Kontseilua jabetuta dago aspalditxoan eskolatze hizkuntza eta ikasleen lehenengo hizkuntza sarritan ez datozela bat, eta egoera hori eskolatze hizkuntza bigarren edo hirugarren hizkuntza duen ikaslearentzat zailtasun iturri izan liteke. Hala, 2017an Europako Kontseiluak Developing language awareness in subject classes2 ikerketaren barruan | egindako galdetegi baten arabera, bigarren hizkuntza batean ikasten ari diren ikasleek zailtasunik handienak honako trebetasun hauetan dituzte: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 5 (0,03) |
Lehen forma
egindako | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin galdetegi | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin galdetegi bat | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |