Emaitzak: 8
2008 | ||
–Egon? aditzaren iraganeko puntukaritasuna aztertzeko asmoz | egindako galderari Bolibarkoak erantzun bikoitza bota dio: berbetan eogá saparrada bat entzun deun momentuen eta berbetan gengosan. | |
2017 | ||
1 taula. Galdeketa bakoitzean | egindako galdera mota desberdinen kopuruak. | |
hau da, beste ikerketa batzuetan etorkinekin erabilitako tresnak aukeratu ziren, galde sortak egin zituen pertsonak gaitasun kulturaletan entrenamendua jaso zuen eta bitartekarien laguntza izan genuen gaztelania menperatzen ez zuten pertsonei laguntzeko. Gainera, ikerketa piloto bat egin zen etorkin beste talde batekin (N= 103) zihurtatzeko ulertzen zituztela | egindako galderak eta probatzeko tresnen fidagarritasuna. | |
2020 | ||
1 Galderak (point of entry). Umearen arreta eta interesa piztea du helburu lehen urrats honek, eta haiek | egindako galderei erantzuteko jakin mina sustatzea ere badu helburu. Horrek soilik, baina, ez du umearen kuriositatea bermatuko, baina aurreikuspen bat emango dio irakasleari hautemateko zer ezagutza eta trebetasun eraiki diren, eta haurraren jakintzaabiapuntua zein den. | |
2 Araketa (filling your bag). Umeek | egindako galderetatik, askotariko erantzunak hautematen dira. Guztiak aztertzen dira, eta aterabideak ere denen artean partekatzen. | |
3 Erantzunak (developing a solution). Hasierako urratsean (point of entry) | egindako galderei erantzuten saiatuko dira umeak, bildutako informazioa eta materialak erabiliz eta aldez aurretik egindako galderen arabera sailkatuz. Aldi berean, pentsa daiteke zer eratan aurkeztu nahi diren emaitzak, eta, horretarako, zenbait era eta euskarri identifikatuko dira (horma irudia, katalogoa, aldizkaria, antzerkia...). | |
3 Erantzunak (developing a solution). Hasierako urratsean (point of entry) egindako galderei erantzuten saiatuko dira umeak, bildutako informazioa eta materialak erabiliz eta aldez aurretik | egindako galderen arabera sailkatuz. Aldi berean, pentsa daiteke zer eratan aurkeztu nahi diren emaitzak, eta, horretarako, zenbait era eta euskarri identifikatuko dira (horma irudia, katalogoa, aldizkaria, antzerkia...). | |
2021 | ||
Guztiei | egindako galderetan azkena honakoa izan zen: " Bertso eskolak zugan (izaera, ohiturak...) eragina duela uste duzu? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
egindako | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin galdera | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin galdera erantzun | 2 (0,01) |
egin galdera azken | 1 (0,01) |
egin galdera Bolibar | 1 (0,01) |
egin galdera mota | 1 (0,01) |
egin galdera sailkatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |