Emaitzak: 7
2008 | ||
Bakoitzak egin behar duela bere bidea, pausoak bere borondatez emanez. Eta guk ere, galdera egileok, harekin batera egin behar dugula bidea, gu ere bidegile, guk | egindako galderak guretzat ere galdera izaki. Dena galdera bihurtzea dela gizakiaren goiburu nagusia, eta galderen ildoan bidea urratu eta ibiltzea. | |
2011 | ||
Hasteko inkesta horretako emaitzak ikusiko ditugu. Bi izan dira | egindako galderak: batetik euskal musika terminoa entzuten dutenean burura zer datorkien erantzun dezaten eskatu zaie eta bigarrenik, euskaraz egiten den musika ezagutzen al den eta ezagutzen ez bada, zergatik ez den ezagutzen. | |
2012 | ||
Nagusiki, kontua da jakitea zer eginkizun betetzen duen agente elebidunen jokaera estrategikoak (populazio elebidunak ezarritako hitzarmen linguistikoak) Nash orekaren egonkortasunean. Alde horretatik, Wickströmek (2005) | egindako galderari erantzuten saiatuko da txosten hau, gure ereduaren testuinguruan: badago Nash oreka dinamikoki egonkorrik elebitasunean? | |
2014 | ||
aldagai eskalarrak, 0 baliotik (identifikazio baxua) 10 baliora (identifikazio altua) doazenak. Aldagai hauek zuzenean atera dira galdeketan | egindako galderatik. Galdetutakoei eskatu zieten zenbakizko eskala batean kokatzeko zer identifikazio maila zuten autonomia erkidegoarekin6 (Aragoi, La Franjaren kasuan) eta Espainiako estatu osoarekin. | |
Zahartxoagoekin unibertsitaterako planei buruz ari gara. Neuk | egindako galderari baiezkoan erantzuteko darabil. Tonua altxatzen du hitza pixka bat luzatuz. | |
2015 | ||
Honetaz gain, eskala bat pasatzeak berak hainbat arazo sor ditzake, Sallabank en (2014: 18) esanetan. Ikerlari honek dio eskala bat diseinatzerako orduan hainbat erabaki hartu behar direla, hala nola, metodo kualitatibo edo kuantitatiboak hautatu behar diren, nori galdetuko zaion, aurrez aurre | egindako galderak al diren, nola lortu galdetegi horien baliakortasuna eta abar. Galdera hauei erantzunez, eta UNESCOk (2011: 12) gomendatutakoaren harira, diagnostiko bat egiterakoan ezinbestean bertako eragile eta hiztunekin lankidetzan jardun behar da, eta hizkuntza eta komunitate bakoitzaren egoerara hobekien moldatzen den eredua aukeratu. | |
2016 | ||
Jarraitzaileek" egun ilunetan" mantendu zuten manxera bizirik, harik eta, 1986 urtean Man uharteko gobernuak bizikalitatearen neurketa egin zuen arte. Izan ere, neurketa horreta uharteko bizatanleriari | egindako galderetako bat manxera ikasteko aukera izatekotan, beren seme alabei aukera emateko alde zeuden izan zen; eta erantzun zutenen herenak baietz esan zuen. Hizkuntza ekintzaileentzat, neurketa hori hizkuntza politika ofizialeko inflexio puntua da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
egindako | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin galdera | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin galdera al | 1 (0,01) |
egin galdera baiezko | 1 (0,01) |
egin galdera bat | 1 (0,01) |
egin galdera erantzun | 1 (0,01) |
egin galdera gu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |