Emaitzak: 4
2003 | ||
Berenguerrek eta Iribarrenek adierazi dute Prestige ren istripuari aplika dakiokeen simulazio horren emaitzak “garrantzi handikoak” direla, larrialdi egoerak aztertzeko “funtsezko” alderdi bat nabarmentzen baitute, eta “funtsezko” eragina duela ontzi batek “makina edo gobernu baliabideak muturreko egoera meteorologikoetan mugatuta” dituenean bere kudeaketan. Adituek azaldu zutenez, Corcubiongo badian | egindako azterketaren ondorioa Galiziako kostan plantea daitezkeen “babesleku” guztietara ere zabal daiteke, eta, oro har, “itsas meteorologia gogorra duen edozein tokitara”. | |
2010 | ||
Eredu horri atzerriko eduki eta hizkuntzen ikaskuntza integratua (AICLE) deitzen zaio, eta Europar Batasunak herritar guztiak gutxienez bi hizkuntzatan, ama hizkuntzaz gain, komunikatzeko duen helburuari erantzuten dio. Europako Batzordeak irakaskuntzaren ikuspegi berri horri buruz | egindako azterketaren ondorioek erakusten dute hezkuntza ziklo guztietan eraginkorra dela. Abantailarik handiena da hizkuntzak modu intentsiboan irakasten direla eskoletan, eta ez dela horregatik eskola ordu asko bete behar. | |
2011 | ||
Imagen: Jessica Spengler Arraina eskolako menuan 2010ean argitaratu zituen ULUk arrainak herrialdeko lehen hezkuntzako ikastetxeetako eskola menuan duen garrantzia ebaluatzeko | egindako azterketaren ondorioak. 2009an, 1.411 ikastetxerekin jarri zen harremanetan, eta, telefono elkarrizketaren bidez eta galdera sorta egituratu baten laguntzarekin, txikienek arraina kontsumitzeko duten jarrera eta interesa aztertu zen. | |
2012 | ||
Zerbikaletako, lunbarretako eta sorbaldako minaren errehabilitazio tratamenduak ordaintzeko osasun publikoak erabiltzen dituen funtsen %60 errehabilitaziora joateko arrazoi ohikoenak “alferrikako” edo “oinarri zientifikorik gabeko” prozeduretan gastatzen dira, segurtasuna eta eraginkortasuna bermatzeko. Hori da Kanariar Uharteetako Osasun Zerbitzuko ikertzaileek Kovacs Fundazioarekin lankidetzan | egindako azterketaren ondorio nagusia. Espainiako osasun publikoak efikazik gabeko edo ebaluatu gabeko prozeduretan gastatzen duen dirua kuantifikatzen duen lehena da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
egindako | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin azterketa | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin azterketa ondorio | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |